
به گزارش کارنا، جیلی اتو با عرضه شاسی بلند Coolray به طور رسمی وارد بازار ویتنام شد و گامی قابل توجه در راستای توسعه در جنوب شرقی آسیا برداشت. این اقدام هم راستا با استراتژی جیلی برای تقویت حضور خود در بازارهای جهانی و در عین حال پاسخ گویی به تقاضای رو به رشد در ویتنام است.
معاون ارشد جیلی اتومبیل اینترنشنال کورپوریشن (GAIC)، اوین یی، تاکید داشت که این ورود یک اقدام استراتژیک با هدف ارائه راه کارهای حمل و نقل متعدد و در عین حال ارتقای بخش خودروی ویتنام از طریق تولید بومی و همکاری با زنجیره تامین است.
جیلی به منظور افزایش جذابیت برند خود، خواننده و بازیگر ویتنامی، چی پو، را به عنوان سفیر برند خود منصوب کرده است. شخصیت مدرن و خلاق او با ارزشهای جیلی هم راستا است و ارتباط قویتر با مشتریان ویتنامی را تضمین میکند.
جیلی در ویتنام استراتژی محصول "چند-انرژی" را دارد. جیلی پس از Coolray که محبوبیت جهانی یافته، تصمیم دارد شاسی بلند پرچم دار لوکس Monjaro و شاسی بلند برقی EX۵ را نیز تا اواسط سال ۲۰۲۵ عرضه کند. Monjaro متمرکز بر لاکچری است در حالی که EX۵ اولین خودروی برقی جیلی در ویتنام، بر توانایی برقی سازی این برند تاکید دارد. جیلی تصمیم دارد طی سه سال آینده ۹ مدل از جمله نسخههای احتراقی، هیبریدی شارژی و هیبریدی متعادل را در ساختارهای ۵ و ۷ سرنشین ارائه کند.
جیلی به منظور حمایت از تولید داخلی، با تاسکو گروپ ویتنامی همکاری میکند تا یک کارخانه مونتاژ ۱۶۸ میلیون دلاری را در استان تای بین تاسیس کنند. ساخت این کارخانه در ۲۰۲۵ آغاز میشود و احتمالا تا اواخر ۲۰۲۶ ادامه خواهد یافت و در ابتدا ظرفیت تولید سالانه ۷۵ هزار دستگاه خودرو را خواهد داشت.
ارسال نظر