
به گزارش کارنا، بنتلی سال گذشته یک ساختار هیبریدی شارژی V۸ جدید را معرفی کرد تا جایگزین موتور تواین توربوشارژ ۶.۰ لیتری W۱۲ شود که بیش از ۲۰ سال در خودروهای این برند عرضه میشد. اکنون یک نیرومحرکه PHEV مازاد در کانتیننتال GT و فلایینگ اسپور معرفی شده است.
این سیستم جدید که "های پرفورمانس هیبرید" نامیده میشود نسخهای تضعیف شده از ساختار "اولتراهای پرفورمانس" است که سال گذشته معرفی شد. هر دو نیرومحرکه PHEV بنتلی شامل یک موتور تواین توربوشارژ ۴.۰ لیتری V۸ متصل به سیستم هیبریدی شارژی هستند و این امر به معنای آن است که بنتلی میتواند برنامه خود برای عرضه ۱۰ خودروی برقی در دهه آینده را آغاز کند.
سیستم "های پرفورمانس هیبرید" قدرت ۶۷۱ اسب بخار و گشتاور ۹۳۰ نیوتون متر دارد که کمی کمتر از ۷۷۱ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتون متر نسخه "اولتراهای پرفورمانس" است. اما این نیرومحرکه با قدرت کمتر خود باز هم توانی بیشتر از آخرین نسخه W۱۲ دارد که در GT اسپید قدرت ۶۵۰ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متر تولید میکرد.
این نیرومحرکه هیبریدی شارژی جدید در هر دو مدل کانتیننتال GT کوپه و GTC کانورتیبل ارائه میشود و در مدل کوپه شتاب صفر تا صد ۳.۵ ثانیه را فراهم میسازد در حالی که در مدل کانورتیبل شتاب صفر تا صد ۳.۸ ثانیه را فراهم ساخته است. به لطف باتری ۲۵.۹ کیلووات ساعت، مدل کوپه دارای طیف حرکتی تمام برقی ۸۵ کیلومتر است و مدل کانورتیبل طیف حرکتی تمام برقی ۸۲ کیلومتر دارد.
در لیموزین فلایینگ اسپور این نیرومحرکه هیبریدی جدید شتاب صفر تا صد ۳.۸ ثانیه را فراهم میسازد و طیف حرکتی تمام برقی آن کمتر از ۸۰ کیلومتر خواهد بود.
ارسال نظر