۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۴ - ۱۷:۲۹
اختصاصی
چری با برند پیکاپ جدید خود تویوتا هایلوکس را هدف قرار داد
چری گروپ یک زیر برند متمرکز بر پیکاپ جدید به نام هیملا را معرفی کرد که وانت‌های تجاری و شخصی در تمام سبک‌های بدنه کامپکت، متوسط و بزرگ را هدف قرار داده است. نام این برند الهام گرفته از کوه‌های هیمالیا است و نشان می‌دهد چری آرزوی سلطه بر دنیا را دارد.
کد خبر: ۱۳۲۲۲

به گزارش کارنا، چری گروپ یک زیر برند متمرکز بر پیکاپ جدید به نام هیملا را معرفی کرد که وانت‌های تجاری و شخصی در تمام سبک‌های بدنه کامپکت، متوسط و بزرگ را هدف قرار داده است. نام این برند الهام گرفته از کوه‌های هیمالیا است و نشان می‌دهد چری آرزوی سلطه بر دنیا را دارد.

اولین محصول هیملا که در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود هنوز نام مشخصی ندارد، اما شباهت زیادی به نمونه اولیه KP۱۱ دارد که اواخر سال گذشته معرفی شد. پس شاید بتوان این مدل را Kepel نامید.

چری با برند پیکاپ جدید خود تویوتا هایلوکس را هدف قرار داد

فعلا اطلاعات زیادی از Kepel در دست نیست، اما گفته می‌شود که با طیفی از نیرومحرکه‌های بنزینی، دیزلی و برقی ارائه می‌شود که برخی از آن‌ها اختصاصا برای این مدل ساخته شده اند. جای تعجب نیست اگر سیستم هیبرید سوپر جدید چری نیز برای این خودرو ارائه شود که اکنون در اومودا ۷ موجود است.

طراحی و نیم رخ Kepel غیرعادی نیست. این خودرو از چهار صندلی، ساختار دو کابین با رینگ‌های ۱۹ اینچی و تایر‌های مناسب تمام زمین‌ها و محافظ‌های زیرین بدنه بهره می‌برد تا بتواند قابلیت آفرود نیز داشته باشد.

چری با برند پیکاپ جدید خود تویوتا هایلوکس را هدف قرار داد

در هر طرف این خودرو گلگیر‌های ضخیمی نیز تعبیه شده و دماغه آن با چراغ‌های جلوی LED باریک و جلوپنجره جذابش بی شباهت به تویوتا هایلوکس کنونی نیست.

گمان می‌رود Kepel زمانی در سال ۲۰۲۶ وارد بازار آمریکای جنوبی شود.

ارسال نظر