
به گزارش کارنا، هوندا با معرفی CR-V تریل اسپرت هیبرید ۲۰۲۶ یک مدل دیگر را به خانواده تریل اسپرت افزوده است. البته این مدل فاقد به روز رسانیهای سخت افزاری آفرودی است که در دیگر مدلهای تریل اسپرت دیده میشود.
این نسخه جدید در بخش سافت رودرها قرار میگیرد و CR-V تریل اسپرت هیبرید به بازار رقابتی شاسی بلندهای کامپکتی همچون سوبارو فورستر Wilderness، تویوتا RAV۴ TRD آفرود و کیا اسپرتیج X-Pro میپیوندد.
جدیدترین مدل CR-V در بازار ایالات متحده به مدلهای تریل اسپرت پاسپورت، پایلوت و ریج لاین میپیوندد، اما برخلاف همتایان خود که به تغییرات سیستم تعلیق، محافظ زیرین بدنه و افزایش ارتفاع سواری مجهز شدند، این مدل CR-V تنها رویکردی ظاهری را انتخاب کرده و بارزترین تغییر آن افزودن تایرهای تمام سطوح CrossContact ATR کانتیننتال با رینگهای ۱۸ اینچی است.
چنانچه انتظار میرود CR-V تریل اسپرت هیبرید ۲۰۲۶ به صورت استاندارد دارای ساختار چهار چرخ فعال و نرم افزار کنترل کشش آفرود ارتقا یافته هوندا است اگرچه این کالیبراسیون به صورت استاندارد در تمام CR-Vهای چهار چرخ فعال ۲۰۲۶ ارائه میشود و مخصوص به این مدل تریل اسپرت نیست.
تریل اسپرت همچون دیگر مدلهای هیبریدی CR-V از نیرومحرکه هیبریدی موفق هوندا بهره میبرد که قدرت ۲۰۴ اسب بخار و گشتاور ۳۳۴ نیوتون متر دارد.
به روز رسانیهای ظاهری در این خودرو شامل لوگوهای تریل اسپرت نارنجی رنگ، آپشن رنگ بدنه سبز خاکستری مرواریدی، تریم بدنه مشکی و تزئینات نقرهای دماغه است. در کابین این خودرو نیز نشانههای تریل اسپرت با دوخت نارنجی متضاد، کف پاییهای پلاستیکی و روشنایی محیطی نارنجی ادامه دارد.
علاوه بر مدل تریل اسپرت، تمام نسخههای CR-V مدل ۲۰۲۶ از نمایشگر سرگرمی اطلاعاتی ۹ اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو و پد شارژ بی سیم استاندارد بهره میبرند. نسخههای بالاتر این خودرو به پانل تجهیزات دیجیتال ۱۰.۲ اینچی و ویژگیهای گوگل Built-In مجهز میشوند.
ارسال نظر