
به گزارش کارنا، فولکس واگن نسل دوم T-Roc محبوب خود را در ماه اوت معرفی خواهد کرد که اولین مدلی است که از نیرومحرکه تمام هیبریدی جدیدی بهره میبرد که برای گلف و تیگوان نیز در نظر گرفته شده است.
T-Roc بعدی که قرار است آخرین مدل کاملا جدید فولکس واگن با نیرومحرکهای احتراقی باشد، با نیرومحرکهای هیبریدی عرضه خواهد شد که مشابه نیرومحرکهای عمل میکند که تویوتا استفاده میکند و میتواند با موتور بنزینی و یا موتور برقی و یا ترکیبی از هر دو، چرخها را به حرکت درآورد.
فولکس واگن تاکنون هرگز چنین سیستمی را در یک خودروی تولیدی به کار نبرده و معرفی آن کمتر از یک دهه قبل از تمام-برقی شدن این برند در اروپا انجام میشود. اما مدیرعامل این برند، توماس شفر، اعلام کرد این خودروساز در حال آزمایش این نیرومحرکه است چرا که برخی مناطق در حال روی آوردن به خودروهای برقی هیبریدی هستند.
شفر اظهار داشت: "به هر حال ما باید این کار را انجام دهیم چرا که آمریکای جنوبی نیاز به نیرومحرکهای HEV دارد و T-Roc در آمریکای جنوبی برای آمریکای جنوبی و البته چین تولید میشود. جالب است که HEV به موضوع مهمی در ایالات متحده تبدیل شده است. این فناوری همان چیزی بود که همه میگفتند خیلی ضروری نیست، اما اکنون با کاهش فروش خودروهای تمام برقی در ایالات متحده، خودروهای برقی هیبریدی متعادل کننده فروش شده اند. "
شفر اعلام کرد پس از معرفی این سیستم جدید در Mk۲ T-Roc، فولکس واگن تصمیم میگیرد که کجای خط تولید میتواند از آن استفاده کند، اما تصمیم ندارد چیزی را دوبرابر کند و مدلهای PHEV و HEV را عرضه خواهد کرد.
این نیرومحرکه برای تمام مدلهایی که از پلتفرم MQB بهره میبرند ارائه نخواهد شد، اما طی دو سال آینده در گلف و تیگوان نیز ارائه میشود.
ارسال نظر