
به گزارش کارنا٬هیچ خودروسازی به اندازه هیوندای جذابیت ندارد و هیوندای گروپ عملکرد خوبی در زمینه جذب خریدار و طراحی داشته و جنسیس G۸۰ و هیوندای الانترا N مثالهای خوبی در این زمینه هستند.
گاهی اوقات پیش میآید که برخی با اشاره به خودروهای هیوندای مثلا یک سدان مشکی مات از این برند، سوال میکنند که آیا این یک بنتلی است؟ و جواب آن است که خیر. اما بی شک کارکنان این شرکت کرهای خوشحال خواهند شد اگر بدانند جدیدترین جنسیس G۸۰ آنها با یک سوپر سالون ۳۵۰ هزار دلاری بریتانیایی اشتباه گرفته میشود.
این مورد در رابطه با جنسیس عادی است. معمولا مردم محصولات این برند را با خودروهای گرانتر و مجللتر اشتباه میگیرند. این امر به خاطر آن است که این برند هنوز جدید است و امسال تازه ده سال از معرفی آن میگذرد و در عین حال تمام محصولات آن جذاب هستند؛ و شاید دلیل این امر شباهت لوگوی این دو خودروساز نیز باشد.
به هر حال، مدیر طراحی هیوندای، SangYup Lee، طی مصاحبهای تاکید داشت این برند نباید تسلیم شود و گفت: "ما هنوز قدرت برندی همچون مرسدس را نداریم؛ بنابراین باید ریسک کنیم چرا که تقاضای مشتریان ما متفاوت است. " میتوان گفت تا حدود زیادی این ریسک نتیجه بخش بوده است.
تاکنون G۸۰ بهترین محصولی بوده که جنسیس عرضه کرده است. در حالی که برندهای دیگر در رقابت هستند تا سدانهای خود را بسیار تجملاتی و با خودنمایی عرضه کنند، جنسیس صرفا در پی ساخت بهترین سدانهای لوکس ساده است. هیچ نیرومحرکه مسخره و تنطیمات سیستم تعلیق غیرعادی در این خودروها معنایی ندارد و همه چیز صرفا خوب است.
ارسال نظر