
به گزارش کارنا٬فیس لیفت رنو ترایبر در موقعیتهای مختلفی دیده شده است، اما تصاویر درز کرده جدید از این خودرو برای اولین بار قسمت جلوی آن را نشان میدهند.
رنو ترایبر در مقایسه با دماغه عمودتری که از همتای نیسان آن انتظار میرود، دارای عناصر طراحی منحنیتر و ساختار چراغهای جلوی نسبتا اصلاح شده است. با این حال، بارزترین تغییر ظاهری در این خودرو شکل جلوپنجره آن است که به خوبی نشان میدهد شاهد فیس لیفت ترایبر هستیم.
این فیس لیفت میتواند قابل توجهترین به روز رسانی برای ترایبر از زمان عرضه آن در سال ۲۰۱۹ باشد. هر دو قسمت جلو و عقب این خودرو بازطراحی خواهند شد و گمان میرود به روز رسانیهایی در داشبورد و کنسول وسط آن نیز اعمال شود. ترایبر ساختار هفت سرنشین خود را حفظ خواهد کرد که ویژگی مهمی در فروش این خودرو است در حالی که صندلیهای ردیف سوم میانی آن نیز به پشتی سر مجهز میشوند.
در حالی که این به روز رسانیهای ظاهری و کابین قابل توجه هستند، گمان میرود گزینههای نیرومحرکه فیس لیفت ترایبر بی تغییر باقی بمانند. فیس لیفت ترایبر همچنان با موتور ۱.۰ لیتری دمش طبیعی بنزینی با قدرت ۷۱ اسب بخار و گشتاور ۹۶ نیوتون متر ارائه خواهد شد. گزینههای گیربکس در این خودرو شامل دستی پنج سرعته و دستی اتوماتیک شده پنج سرعته خواهد بود. اوایل سال جاری، رنو نسخهای گازسوز از این ون را نیز معرفی کرد.
در حالی که مشتریان بازار هند به طور فزایندهای به خودروهای بزرگتر روی میآورند، این به روز رسانی میتواند یک نقطه عطف در ترایبر باشد که بیشترین فضا و کاربرد را با قیمتی مناسب بین هاچ بکهای ممتازی همچون سوزوکی سویفت و هیوندای i۲۰ و سدانهای کامپکتی همچون تایگور و دیزایر ارائه میدهد.
ارسال نظر