۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
اختصاصی
هیوندای تولید خودرو‌های سدان را در سال ۲۰۲۴ افزایش می‌دهد
در حالی که بازار شاسی بلند‌ها همچنان یک بازار قابل توجه برای تجارت خودروی آمریکایی است ولی هنوز هم برای سدان‌های سنتی جا وجود دارد.
کد خبر: ۱۵۴۲

به گزارش کارنا، هیوندای النترا و سوناتا در سال گذشته به روزرسانی شده اند و این شرکت به دنبال ادامه تولید آن‌ها در سال ۲۰۲۴ است.

به گفته خوزه مونوز، مدیرعامل هیوندای موتور آمریکای شمالی ، این خودروساز می‌خواهد تولید این خودرو‌ها در سال جاری به "رشد دو رقمی" دست یابد. مونوز گفت افزایش تولید النترا و سوناتا "عامل کلیدی برای سودآوری" در سال جاری است.

هیوندای در سال ۲۰۲۳ در مجموع ۸۰۱ هزار و ۱۹۵ دستگاه خودرو تولید کرد که نسبت به ۷۲۴ هزار و ۲۶۵ دستگاه در سال ۲۰۲۲ به میزان ۱۱ درصد افزایش داشت. اگر این برند در سال ۲۰۲۴ به ۱۰ درصد افزایش دیگر دست یابد، ۸۸۱ هزار و ۳۱۵ دستگاه خودرو تحویل خواهد داد. اما هیوندای در ژانویه ۲۰۲۴ شروع خوبی نداشت و تنها ۴۷ هزار و ۵۴۳ خودرو تحویل داد که ۹ درصد نسبت به ژانویه ۲۰۲۳ کاهش داشت.

النترای به روز شده در پاییز ۲۰۲۳ در ایالات متحده به فروش رسید و در ژانویه، این شرکت ۶ هزار و ۹۰۰ دستگاه از آن‌ها را تحویل داد که ۲۰ درصد نسبت به ماه مشابه سال گذشته کاهش داشت.

سدان هیوندای

ارسال نظر