
به گزارش کارنا، برند ممتاز مرسدس گذار به حمل و نقل برقی را به عنوان فرصتی برای تثبیت طیف محصولات خود نمیداند. مدیرعامل این برند، اولا کلنیوس تاکید دارد که او و تیمش به طور مداوم در حال ارزیابی نیازهای بازار هستند که شامل سبکهای بدنهای است که شاید هنوز وجود ندارند.
مرسدس در میان خودروهای ممتاز ناشناخته نیست و خط تولیدی گسترده دارد که تمام مدلها از خودروهای اسپرت تا شاسی بلندها را شامل میشود. کلنیوس اعلام کرد این برند بیش از هر برند دیگری تمام بخشها را پوشش داده است، اما توسعه بیشتر را نیز رد نمیکند. وی اظهار داشت: "ما حدود ۴۰ سبک بدنه داریم. آیا مدلهای ممتاز دیگری احتمال ساخت دارند؟ نمیتوانم این موضوع را رد کنم. "
کلنیوس در مورد این که مرسدس وارد چه بخشهایی از بازار خودروی جدید میشود توضیح نداد، اما تاکید داشت: "اگر باور داشته باشیم که نیاز در بازار وجود دارد، به دنبال آن خواهیم رفت. در مرسدس، ما خودرو میخوریم، در خودرو میخوابیم و خودرو مینوشیم! "
با این حال، وی اظهار داشت دورهای که یک سبک بدنه مهندسی میشد تا بخشی از بازار پوشش داده شود که دیگران در آن حضور ندارند به پایان رسیده است. کلنیوس گفت: "ما یک تجارت نیز داریم. باید موقعیتهای تجاری موجهی وجود داشته باشند. "
اگرچه باید کمی بیشتر صبر کنیم تا ببینیم این جاه طلبی چگونه خود را نشان میدهد، اما منطقی است که مرسدس از فرمول امتحان شده و آزمایش شدهای برای ارائه نسخههای مختلف با یک تم استفاده کند - برای مثال، نسخههای کوپه از شاسی بلندهای محبوب و همچنین خودروهای استیشن بر اساس سدانهای پرفروش.
تاکنون مخصوصا در حوزه خودروهای برقی، این خودروساز بر سبکهای بدنه مرسوم و رایج متکی بوده و در حالی که بازار بالغتر میشود و خریداران در پی گزینههای بهتر هستند، مرسدس آماده میشود تا از این موقعیت بهره ببرد.
ارسال نظر