
به گزارش کارنا، خودروساز کوچک آمریکایی، زینگر که به خاطر استفاده از پرینت سه بعدی برای ساخت ابرخودروی ۲۱C خود شهرت دارد در سال ۲۰۲۲ از برنامه خود برای توسعه خط تولیدش با یک گرند تورر و یک شاسی بلند رقیب لامبورگینی یوروس خبر داده بود. اما اکنون مدیر ارشد بازرگانی این برند اعلام کرده دیگر چنین برنامهای وجود ندارد.
مدیر ارشد بازرگانی تازه منصوب شده این برند، جورج بیگز، طی مصاحبهای جدید اعلام کرد که برنامه ساخت GT و شاسی بلندی که میتوانند از موتور تواین توربوشارژ ۲.۸۸ لیتری هیبریدی V۸ به کار رفته در ۲۱C بهره ببرند، لغو شده است.
وی گفت: "اگر نگاهی به سبد محصولات بیاندازید، برند زینگر نیاز دارد به چیزی واقعا ممتاز و سطح بالا تبدیل شود؛ و فکر میکنم اگر بخواهید روندهای بازار مانند تقاضای فعلی برای شاسی بلندها را دنبال کنید، در درازمدت با مشکل مواجه خواهید شد. "
"اگر نگاهی به برندها طی ۱۵ سال گذشته مخصوصا در بخش لوکس کنید، آنهایی که دیدگاهی مناسب داشتند و طبق همان عمل کردند واقعا موفق شدند؛ و به نظر من از منظر یک ابرخودرو، میتوانیم یک فلسفه و مفهوم بسیار متفاوت ارائه دهیم که جذاب باشد، و سپس آن را به گونهای بسازیم که برای مشتریان منطقی باشد. "
زینگر تصمیم دارد به جای پیروی از روند ارائه شاسی بلندها، تا سال ۲۰۳۵ و پس از آن تلاش خود را بر ارتقا و اصلاح ۲۱C با نسخههای جدید متمرکز سازد. بیگز مثالهایی در این مورد ارائه کرد مثل یک ۲۱C با ساختار صندلی نرمال، یا یک ۲۱C که بیشتر از ۲۱C V مکس بر عملکرد تمرکز دارد که اولین بار در سال ۲۰۲۲ معرفی شد.
زینگر در سال ۲۰۱۹ تاسیس شد، اما ریشه آن به زمانی باز میگردد که شرکت پرینت سه بعدی Divergent Technologies توسط کوین زینگر در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد.
ارسال نظر