۰۲ مهر ۱۴۰۴ - ۱۳:۵۰
اختصاصی

لوگوی سوزوکی پس از ۲۲ سال تغییر کرد

لوگوی سوزوکی پس از ۲۲ سال تغییر کرد
شرکت سوزوکی موتور برای اولین بار در بیش از دو دهه گذشته، نشان تجاری خود را بازطراحی کرده است که نشان ‌دهنده یک تغییر بصری بزرگ است که با شعار جدید برند سوزوکی یعنی "در کنار شما" (By Your Side) همسو است.
کد خبر: ۱۶۴۱۵

به گزارش کارنا، شرکت سوزوکی موتور برای اولین بار در بیش از دو دهه گذشته، نشان تجاری خود را بازطراحی کرده است که نشان دهنده یک تغییر بصری بزرگ است که با شعار جدید برند سوزوکی یعنی "در کنار شما" (By Your Side) همسو است.

این نشان، طرح نمادین "S" سوزوکی را حفظ کرده است، اما از طراحی مدرن و تخت متناسب با عصر دیجیتال بهره می‌برد. رنگ نقره‌ای با درخشندگی بالا جایگزین آبکاری کروم سنتی شده و علاوه بر کاهش اثرات زیست محیطی، ظاهری مدرن نیز به آن بخشیده است.

این نشان به روز شده، اولین بار در نمایشگاه خودروی ژاپن ۲۰۲۵ و ابتدا بر روی مدل‌های کانسپت به نمایش عمومی در می‌آید. سوزوکی اعلام کرد این طرح، هم فلسفه مشتری مداری و هم تمرکز این برند بر امکانات جدید برای آینده را منعکس می‌کند.

هند یکی از مهم‌ترین بازار‌های سوزوکی است و ماروتی سوزوکی در بخش خودرو‌های سواری، جایگاه بزرگی دارد. انتظار می‌رود این نشان جدید بر روی مدل‌های آینده ماروتی سوزوکی نیز به کار رود که در داخل این کشور فروخته می‌شوند و فصل تازه‌ای را برای سبک طراحی این برند در این کشور رقم بزند. با توجه به اینکه خریداران هندی به طور فزاینده‌ای به طرح‌های مدرن و مبتنی بر فناوری تمایل دارند، این نشان به روز شده می‌تواند به تقویت ارتباط سوزوکی با مشتریان جوان‌تر و علاقه‌مند به طراحی خودرو کمک کند.

آخرین به روز رسانی لوگوی سوزوکی به ۲۲ سال پیش بازمی گردد و در نتیجه، این تغییر جدید به نقطه عطفی مهم در مسیر برندسازی آن تبدیل شده است. سوزوکی با ترکیب یک نماد آشنا با طراحی مدرن و پرداخت کاری‌های سازگار با محیط زیست، قصد دارد سنت را با نوآوری متعادل کند و در عین حال حضور جهانی برند خود را تقویت کند.

استفاده از نشان جدید، تمایل سوزوکی برای تکامل با زمان و در عین حال حفظ ارتباط نزدیک با نیاز‌های مشتری، به ویژه در بازار‌های رو به رشد سریع همچون هند را برجسته می‌سازد.

اختصاصی:لوگوی سوزوکی پس از ۲۲ سال تغییر کرد

ارسال نظر