به گزارش کارنا، پورشه یک پرچم دار جدید را به خط تولید شاسی بلندهای برقی خود افزوده است. این مدل جدید، یعنی ماکان GTS، اولین مدل تمام برقی مجهز به نشان نمادین GTS است. این نسخه متمرکز بر عملکرد که در جایگاهی بالاتر از ماکان ۴ و توربو قرار میگیرد از ساختار دو موتوره خود قدرت ۳۸۰ کیلووات میگیرد و با Launch Control قدرت آن به ۴۲۰ کیلووات میرسد در حالی که گشتاور ۹۵۵ نیوتون متر دارد.
ماکان GTS شتاب صفر تا صد ۳.۸ ثانیه و صفر تا دویست ۱۳.۳ ثانیه دارد و بیشینه سرعت آن ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است. نیروی این مدل از یک باتری ۱۰۰ کیلووات ساعت تامین میشود که طیف حرکتی ۵۸۶ کیلومتر را فراهم میسازد و با شارژر سریع ۲۷۰ کیلووات تنها ۲۱ دقیقه زمان میبرد تا از شارژ ۱۰ به ۸۰ درصد برسد.

GTS که برای رانندگانی ساخته شده که تشنه عملکرد بالا هستند، از مدیریت کشش پورشه، توزیع گشتاور پلاس و سیستم تعلیق هوای اسپرت بهره میبرد که تیون شده تا ۱۰ میلی متر کوتاهتر از ماکان EV باشد. این مدل از ماکان با نسبت وزن ۴۸:۵۲ در پشت و پایینترین مرکز ثقل در بین مدلهای این خط تولید، چابکی واقعی پورشه را نوید میدهد.
طراحی این خودرو از رویکرد GTS پیروی میکند و دارای جزئیات بدنه مشکی، چراغهای جلوی ماتریسی LED و رینگهای ۲۱ اینچی ماکان دیزاین است در حالی که کابین آن از روکش Race-Tex و تریم فیبر کربنی بهره میبرد. بسته ارتقایی داخلی انتخابی GTS در این مدل دارای جزئیاتی با رنگ هماهنگ قرمز کارمین، خاکستری تخته سنگی نئو یا آبی لوگانو است.
به روز رسانیهای کابین این خودرو شامل Voice Pilot مبتنی بر هوش مصنوعی، سویچ دیجیتال پورشه و کمک پارک پیشرفته است. همچنین، سیستم صوتی الکتریک اسپرت، دو پروفایل صدای متمایز GTS را اضافه کرده و تجربه عملکرد را تکمیل میکند.
به طور کلی، ماکان GTS، روح GTS پورشه را به عرصه خودروهای برقی وارد کرده که ویژگیهای سواری تیزتر، سریعتر و احساسیتر را در عملکرد خودروهای برقی ایجاد کرده است.

ارسال نظر