۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
اختصاصی
استفاده از اتوبوس و تاکسی های فرسوده در شأن مردم نیست
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در راستای پاسخگویی بهتر به نیاز شهروندان در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی باید در وهله نخست از تولیدات داخل و در گام بعدی از ظرفیت واردات برای تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی کشور استفاده کرد.
کد خبر: ۱۸۹۸

به گزارش کارنا، لطف‌الله سیاه کلی با اشاره فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور عنوان کرد: استفاده از اتوبوس و تاکسی های فرسوده با مصرف سوخت و آلایندگی بالا در شأن مردم نیست و باید هر چه سریع نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اقدام کرد.

 وی در ادامه بر لزوم توجه شهرداری ها به تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی از محل تولیدات داخل و واردات تاکید کرد و گفت: اگرچه تامین نیاز مردم از طریق تولیدات داخل همواره در الویت بوده اما به منظور افزایش رفاه و ارتقای کیفی زندگی شهروندان این نیاز باید به صورت همزمان از محل تولیدات داخل و واردات پاسخ داده شود.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار کارنا با بیان اینکه نگاه مطلق به تولید و یا واردات در حوزه حمل و نقل عمومی سیاستی اشتباه است، یادآور شد: برای پاسخگویی به این نیاز نباید مردم را معطل نگه داریم بلکه می توانیم در وهله نخست از تولیدات داخل و در گام بعدی از ظرفیت واردات برای تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی کشور استفاده کنیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه نگاه مجلس حمایت از تولیدات داخل است اما برای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان باید واردات خودرو را به صورت هوشمند و بر اساس تنظیم بازار و پاسخگویی به نیاز شهروندان در دستور کار قرار داد.

 

 

ارسال نظر