۲۸ آذر ۱۴۰۴ - ۱۴:۵۴
اختصاصی

چانگان دنبال ساخت یک ماشین رویایی است!

چانگان دنبال ساخت یک ماشین رویایی است!
خودروساز چینی، چانگان، که به تازگی وارد بازار انگلستان شده به ساخت یک "ماشین رویایی" فکر می‌کند که به توسعه این برند در اروپا کمک کند.
کد خبر: ۱۹۲۸۷

به گزارش کارنا، خودروساز چینی، چانگان، که به تازگی وارد بازار انگلستان شده به ساخت یک "ماشین رویایی" فکر می‌کند که به توسعه این برند در اروپا کمک کند.

ریشه‌های این شرکت دولتی به تولید اسلحه در دهه ۱۸۶۰ میلادی بازمی گردد. این شرکت در دهه ۱۹۵۰ میلادی و قبل از توسعه مدل‌های خود در دهه ۱۹۸۰، ساخت جیپ را تحت لیسانس آغاز کرد و از سال ۲۰۱۰ یک مرکز تحقیقات و توسعه در بریتانیا دارد.

در حال حاضر، این شرکت در تلاش برای عرضه کراس اوور برقی دیپال S۰۷ در بازار خرده فروشی بریتانیا است و به زودی مدل کوچک‌تر دیپال S۰۵ را نیز در پی آن عرضه خواهد کرد.

کلاوس زیسیورا، مدیر طراحی چانگان که در فولکس واگن بر ساخت ID ۳، ID ۴، ID ۵ و ID Buzz نیز نظارت داشت، طی مصاحبه‌ای گفت: "خودرو‌ها ماشین‌های آزادی و ماشین‌های رویایی هستند و این چقدر عالی است؟ بیایید آن را جشن بگیریم. "

چانگان در پی برندسازی با یک ماشین رویایی است!

وی در پاسخ به این سوال که آیا چانگان می‌خواهد "ماشین رویایی" خودش را بسازد، پاسخ داد: "بله. صبر کنید و ببینید. "

زیسیورا جزئیات بیشتری در این مورد ارائه نکرد، اما این احتمال وجود دارد که این خودروی جدید الهام گرفته از کانسپت VIIA مدل ۲۰۲۳ باشد. این خودروی GT سه نفره، اسپرت‌ترین مدلی است که چانگان تاکنون معرفی کرده و چرخه تولید دو تا سه ساله آن تقریبا با سرعت توسعه در صنعت خودروسازی چین هماهنگ خواهد بود.

زیسیورا همچنین چندین نکته در مورد مسیری ارائه داد که چانگان می‌تواند دنبال کند. او با صحبت در مورد سه زیر برند این شرکت یعنی آواتار، دیپال و نوو، دیپال را به عنوان "جذب کننده مشتریان جوان تر" با "رویکرد عملکردی" شاخص ساخت کرد. این ویژگی‌ها به طور طبیعی برای یک برندساز، مانند یک خودروی اسپرت مناسب هستند.

تاکنون، دیپال پنج مدل را در سطح جهانی عرضه کرده است که شامل S۰۵، S۰۷ و S۰۹ است که با استاندارد‌های کراس اوور‌های اروپایی مطابقت دارند و سدان L۰۷ و G۳۱۸ که یک خودروی ۴x۴ سنتی‌تر است.

چانگان در پی برندسازی با یک ماشین رویایی است!

زیسیورا اظهار داشت: "هر چه جلوتر برویم، مدل‌های بیش تری در راه هستند که به نظر من کمک می‌کنند تا جامعه بزرگ تری از مشتریان داشته باشیم. "

وی گفت چانگان در پی یافتن تعادل میان شکل‌های تهاجمی و نوآورانه و قابل قبول بودن در میان خریداران جهانی است.

زیسیورا با اشاره به "ماشین رویایی" افزود: " در این لحظات تعیین کننده، به خصوص در گروه‌های بزرگ تر، شما به عنوان یک طراح باید مطمئن شوید که یک شرکت را به ورطه فراموشی نمی‌سپارید، زیرا در نهایت همه چیز به هم می‌ریزد. این نباید اتفاق بیفتد. "

 

ارسال نظر