به گزارش کارنا، لیندا جکسون، مدیرعامل پژو، در مصاحبهای با تاپگیر گفت: «سالانه خودروهای برقی زیادی توسط برندهای مختلف ساخته میشوند که بسیار شبیه به هم هستند؛ اما پژو قصد دارد خودروهای متمایزی نسبت به سایر رقبا بسازد و قدرت خود را ثابت کند.»
مدیرعامل پژو میگوید که شرکتش بههیچوجه نمیخواهد درگیر یکنواختی شود و برای اثبات این موضوع تنها کافی است به خودروهای جدید پژو مثلاً ۲۰۵ GTI نگاهی انداخت تا متوجه وجوه تمایز این خودروها با تولیدات سایر شرکتها شد.
شرکت رنو با احیای هاچبک رنو ۵ در بازار خودروهای برقی در سرخط خبرها قرار گرفته است و این موضوع نشان میدهد که رنو به میراث خود تعهد دارد؛ اما پژو برخلاف این شرکت قصد ندارد خود را به خودروهای کلاسیک و قدیمی متصل کند.
تا چندی پیش شرکت پژو بر طراحی دقیق نمای بیرونی خودرو تأکید داشت؛ اما اکنون این سیاست تغییر کرده و توجه اصلی پژو بر نمای درونی خودرو معطوف شده است.
یکی از اهداف اصلی پژو، عرضهی فرمان جدیدی با نام Hypersquare است که احتمالاً تا سال ۲۰۲۶ عملی خواهد شد؛ این شرکت پیش از عرضهی فرمان جدید خود بر طرح PEUGEOT i-Cockpit تمرکز کرده که هدف اصلی آن بهینهسازی امکانات و طراحی فضای درونی خودرو است.
فرمان Hypersquare دیگر از تنظیمات معمولی و فرمانپذیری متصل به سیم پشتیبانی نمیکند و توسط کنترلهای الکتریکی دیجیتال هدایت میشود.
لیندا جکسون معتقد است که وجه تمایز پژو، فرمان Hypersquare خواهد بود؛ چرا که قرار دادن این فرمان در خودروهای برقی تصمیمی جسورانه بهنظر میرسد. او همچنین ترجیح میدهد که بهجای اینکه مدلهای قدیمی مانند ۲۰۵ GTi را بازسازی کند، به فکر تولید مدلهای جدید و ارزشمندتر باشد.
جکسون دربارهی درآمد پژو بسیار خوشبین است. این شرکت اکنون در بین خودروهای کلاس B بسیار قدرتمند بهحساب میآید و با خودروهایی همچون ۳۰۰۸ جایگاه خود را در بین خودروهای کلاس C نیز مستحکم خواهد کرد.
مدیرعامل پژو باور دارد که شرکتش با توجه به قدرتی که در زمینهی وسایل نقلیهی برقی دارد، تا سال ۲۰۲۵ به بالای سکو خواهد رسید و آینده، حداقل در اروپا، از آنِ خودروهای برقی است.
منبع: زومیت
ارسال نظر