۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
اختصاصی
عرضه اولین خودروی برقی استون مارتین به تعویق افتاد
استون مارتین کاهش تقاضا را برای تاخیر در عرضه خودرو‌های الکتریکی مقصر می‌داند.
کد خبر: ۱۹۴۴

به گزارش کارنا، استون مارتین عرضه اولین خودروی برقی خود را تا سال ۲۰۲۶ به تعویق انداخت و به آخرین برندی تبدیل شد که به کاهش تقاضای خودرو‌های برقی واکنش نشان داد.

عرضه اولین خودروی الکتریکی (EV) از برند لوکس استون مارتین حداقل یک سال به تعویق افتاد زیرا صنعت خودرو همچنان با تقاضای کمتر از حد انتظار برای خودروهای برقی مواجه است.

رویترز گزارش می‌دهد در حالی که قرار بود اولین خودروی برقی استون مارتین در سال ۲۰۲۵ عرضه ، احتمالا در سال ۲۰۲۶ به بازار خواهد آمد.

عرضه اولین خودروی برقی استون مارتین به تعویق افتاد

استون مارتین مانند برند بریتانیایی جگوار لندرور، به کاهش تقاضای خودرو‌های برقی اشاره کرده است و در عوض بخشی از انرژی خود را در این مدت به سمت توسعه خودروهای هیبریدی‌ پلاگین (PHEV) سوق می‌دهد زیرا ادعا می‌کند تقاضای بیشتری دارند.

لارنس استرول، رئیس اجرایی استون مارتین، به رسانه‌ها گفت: «تقاضای مصرف‌کننده برای خودرو‌های الکتریکی با قیمت محصولات استون مارتین، آن چیزی نیست که ما فکر می‌کردیم».

هنوز مشخص نیست که آیا اولین خودروی الکتریکی استون مارتین یک خودروی اسپورت خواهد بود یا یک مدل کاربردی تر. اگرچه مشخص است مدلی که نامش فاش نشده است از یک موتور الکتریکی جلو که توسط این برند ساخته شده و یک موتور عقب تولید شده توسط سازنده خودرو‌های برقی ایالات متحده استفاده خواهد کرد.


عرضه اولین خودروی برقی استون مارتین به تعویق افتاد

ارسال نظر