به گزارش کارنا ، گزارش شده که مشکلات مالی مداوم فیسکر موجب وحشت مشتریان شده و تعداد قابل توجهی از خریدارانی که کراس اوور الکتریکی اوشن را رزرو کرده بودند، پشیمان کرده است.
طبق گزارش اخیر، این شرکت بیش از ۴۰ هزار رزرو خودروی اوشن را از دست داده که باید پول پیش پرداختی آنها را بازگرداند.
فیسکر در هفته اخیر روزانه بین ۷۰ تا ۸۰ کنسلی دریافت کرده است. در نوامبر ۲۰۱۹ که پیش فروش فیسکر اوشن آغاز شد این شرکت بیش از ۷۰ هزار مورد پیش خرید را برای مشتریان ثبت کرد لی اکنون بیش از ۴۰ هزار مورد آن لغو شده است. فیسکر در مورد این گزارش اظهار نظری نکرده است.
اگر این مساله درست باشد، لغو خرید خودروها مشکلات فیسکر را تشدید میکند. پیشبینی فروش این برند ظاهراً بیش از ۵۰ درصد کاهش یافته و به این معنی است که پیشبینی درآمد آن به ناچار به همان میزان کاهش خواهد یافت. این مساله در زمانی اتفاق میافتد که فیسکر برای ادامه فعالیت خود نیاز به فروش بیشتر دارد.
ارسال نظر