۰۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
اختصاصی
بازگشت جنرال موتورز به ایده خودرو‌های پلاگین هیبریدی
جنرال موتورز پس از کنار گذاشتن ایده پلاگین هیبریدی در ایالات متحده در نیم دهه پیش با نابودی نسل دوم شورلت ولت، مسیر خود را معکوس خواهد کرد.
کد خبر: ۳۵۹۸

به گزارش کارنا٬جنرال موتورز حدود ۵ سال پیش ایده خودروهای پلاگین هیبریدی را کنار گذاشت و اکنونبا نابودی نسل دوم شورلت ولت، مسیر خود را معکوس خواهد کرد.

مری بارا، مدیرعامل جنرال موتورز در مصاحبه‌ای گفت که اولین مدل‌های هیبریدی پلاگین این برند در سال ۲۰۲۷ وارد نمایندگی‌های آمریکای شمالی می‌شود.

البته جنرال موتورز برنامه‌ تولید خودرو‌های تمام الکتریکی خود را رها نمی‌کند. شورلت اکوئینوکس الکتریکی راه خود را به نمایندگی‌ها باز می‌کند، همانطور که پیکاپ شورلت سیلورادو الکتریکی و نسخه‌های مقرون به صرفه تری از تمام خودرو‌های الکتریکی جنرال موتورز تا پایان امسال به علاوه مدل‌های لوکس کادیلاک عرضه خواهند شد. شورولت بولت EUV دوباره متولد شده نیز به زودی وارد بازار می‌شود.

بازگشت جنرال موتورز به ایده خودرو‌های پلاگین هیبریدی

پلاگین هیبریدی بخش مهمی از دادن گزینه‌های بیشتر به مصرف کنندگان است. در ژانویه، زمانی که رئیس جنرال موتورز گفت که این شرکت می‌خواهد خودرو‌های پلاگین هیبریدی را بازگرداند، غافلگیرکننده نبود و اکنون نیز جای تعجب نیست. با این اوصاف، ما هنوز نمی‌دانیم چه خودرو‌های احتراقی یا پلاگین هیبریدی در سه سال آینده در دسترس خواهند بود .

ارسال نظر