۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
حضور پرقدرت خودروی برقی چینی در بازار
فروش بالای خودرو SU ۷ شیائومی فراتر از انتظارات شیائومی بوده است.
کد خبر: ۳۸۱۹

به گزارش کارنا، خودرو شیائومی از زمان رونمایی با استقبال گسترده مردم رو به رو شده است، به گونه‌ای که بازار خودرو‌های برقی را دگرگون کرده است.

فروش SU ۷، نخستین خودرو شیائومی، در بازار چین فراتر از پیش‌بینی‌های شیائومی پیش رفته است که نشان می‌دهد تقاضا برای خودرو‌های برقی در بازار این کشور همچنان روندی صعودی دارد.

شیائومی در ماه می (اردیبهشت و خرداد) ۸٬۶۴۶ دستگاه خودرو SU ۷ به مشتریان تحویل داد. تولید SU ۷ به آرامی در حال افزایش است و شیائومی حالا انتظار دارد در ماه جاری میلادی بیش از ۱۰ هزار خودرو به مشتریان تحویل دهد.

شیائومی تلاش دارد تا با ساده‌سازی فرآیند سفارش و کوتاه‌کردن دوره‌ی تأیید سفارش از هفت روز به سه روز، فروش SU ۷ و رضایت مشتریان را افزایش دهد.

شیائومی از زمان آغاز عرضه‌ی SU ۷ تا ماه می (اردیبهشت و خرداد) ۱۵٬۷۶۴ خودرو به خریداران تحویل داده؛ عددی که نشان می‌دهد شیائومی با وجود نداشتن سابقه در صنعت خودرو، به‌خوبی نیاز مشتریان را درک کرده است.

طراحی ساده و در عین حال اسپرت در کنار قیمت منطقی و مشخصات فنی مناسب، ویژگی‌هایی هستند که SU ۷ را برای بیشتر چینی‌ها به انتخابی ایدئال تبدیل کرده است.

خودرو شیائومی SU ۷ در تیپ Max به دو موتور و سیستم چهارچرخ‌محرک (AWD) با توان ۴۹۵ کیلووات (معادل ۵۷۳ اسب بخار) مجهز است. به ادعای شیائومی، با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توانید ۵۱۰ کیلومتر مسافت با این خودرو طی کنید. قیمت خودرو هیجان‌انگیز SU ۷ Max شیائومی از ۳۸٬۷۰۰ یورو شروع می‌شود.
منبع: تیتر کوتاه

ارسال نظر