۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
اختصاصی
استقبال رانندگان از شارژر‌های DC رایگان
یک مطالعه جدید تفاوت بزرگی را بین شارژ سریع DC پولی و رایگان خودرو‌های الکتریکی در ایالات متحده، هم از نظر انرژی مصرف شده و هم از نظر زمان صرف شده برای شارژ، نشان می‌دهد.
کد خبر: ۳۹۸


به گزارش کارنا، بر اساس گزارشی از دفتر فناوری‌های وسایل نقلیه وزارت انرژی، رانندگان وسایل نقلیه الکتریکی تقریباً دو برابر بیشتر از شارژر‌های پولی DC در شارژر‌های «رایگان» DC می‌مانند. این نتیجه گیری بر اساس بررسی بیش از ۲.۳ میلیون مورد در ایستگاه‌های شارژ DC غیر تسلا بین ژوئن ۲۰۲۰ تا ژوئن ۲۰۲۳ است.

رانندگان به طور متوسط ۷۸ دقیقه در هر بار شارژ وقت صرف می‌کنند و ۴۰.۷ کیلووات ساعت انرژی با شارژر‌های سریع DC رایگان دریافت می‌کند. ین در حالی است که هنگامی که آن‌ها از شارژر‌های سریع DC پولی استفاده می‌کنند، به طور متوسط فقط ۴۲ دقیقه وقت صرف می‌شود.

شارژ سریع DC به اصطلاح «رایگان» اغلب به عنوان یک مزیت در بسیاری از خودرو‌های برقی از هیوندای، فولکس واگن، جنرال موتورز، مرسدس بنز و دیگر شرکت‌های خودروسازی به کار می‌رود.

در تبلیغات ، افراد را تشویق به خرید خودرو‌های الکتریکی می‌کنند زیرا می‌دانند در سفر‌های جاده‌ای خود شارژ رایگان دریافت می‌کنند.

ارسال نظر