۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
گروه بهمن؛ برترین و محبوب ترین غرفه در نمایشگاه خودرو شیراز
در نمایشگاه‌های خودرو، هر خودروساز اقدام به غرفه سازی می‌کند تا محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دهد
کد خبر: ۴۰۴۸

به گزارش کارنا، از جمله مسائلی که در غرفه سازی‌ها اهمیت دارد استفاده از سازه‌های خاص و چیدمان جذاب خودرو و البته استفاده از رنگ بندی ترند روز دنیاست، چیزی که می‌توان در نمایشگاه‌های خودرو به ویژه در غرفه گروه بهمن دید.

باید ‏اعتراف کنیم طبق آنچه بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو شیراز گفتند، غرفه گروه بهمن به دلیل استفاده از چیدمان جذاب خودرو‌ها و استفاده خودرو‌های رنگی استفاده از رنگ‌های زرد و خاکستری در طراحی غرفه و سازه‌ها که هر دو از رنگ ‏های ترند روز هستند، بیش از هر غرفه دیگری نظرشان را جلب کرده بود و همین طراحی خاص باعث شد این گروه خودروسازی لقب "برترین غرفه از نظر طراحی" را از آن خود کند.

این اولین بار نیست که گروه بهمن، با این چیدمان و طراحی خاص در نمایشگاه‌های خودرو حضور پیدا می‌کند؛ به جرات می‌توان گفت در نمایشگاه‌هایی که گروه بهمن به همراه تمامی زیرمجموعه‌های خود اعم از بهمن دیزل، سیبا موتور، ‏ایران دوچرخ و شرکت اسنا حضور دارد این سبک طراحی غرفه را اجرا می‌کند و همین موضوع باعث افزایش بازدیدکنندگان از نمایشگاه‌های خودرویی می‌شود.

آنچه حائز اهمیت بوده این است که در تمامی رویداد‌های مهم خودرویی، در کنار سبک طراحی غرفه گروه بهمن، وجود حداقل یک نفر در ‏کنار خودرو برای پرزنت کردن محصول به بازدیدکننده، رنگ آمیزی اجرا شده برای دیزاین غرفه و همچنین ‏وجود خودرو‌های رنگی با رنگ‌های جذاب باعث شده گروه بهمن و تمامی زیرمجموعه‌های آن در کانون ‏توجه بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار بگیرند. ‏

طبق گفته بازدید کنندگان از نمایشگاه خودرو شیراز، این گروه خودروسازی، بهترین پاسخگویی را در بین سایر خودروسازان دارد؛ بیان مشخصات خودرو‌های موجود در نمایشگاه برای ‏بازدیدکننده از جمله اقدامات خوب این شرکت در نمایشگاه‌های خودرویی است که سایر شرکت‌ها ‏چنین اقدامی نکرده اند.

این شرکت همواره تمامی محصولات خود را در نمایشگاه‌های خودرو به همراه داشته، محصولاتی که صرفا به مدل‌های سواری محدود نمی‌شود، گروه بهمن در آخرین نمایشگاه برگزار شده که شهر شیراز بوده است، تمامی محصولات خود اعم از کامیون کشنده‌های سنگین فاو سیباموتور، بایک X۹، اتوبوس بین شهری C۹ و خودرو‌های وارداتی جدید در کنار خودرو‌های مونتاژی را به همراه داشت.

در ‏کنار این موارد، باید موتورسیکلت‌های متنوع شرکت ایران دوچرخ دیگر زیرمجموعه گروه بهمن را هم اضافه ‏کرد. تنوع محصولات غرفه گروه بهمن یکی دیگر از مواردی بود که موجب استقبال زیاد ‏بازدیدکنندگان شد. ‏

گفتنی است؛ هرچند شرکت‌های خودروسازی مختلف سعی کردند با تقلید از سبک غرفه سازی ‏و پالت رنگی گروه بهمن مقداری توجه بازدیدکننده‌ها را به خود جلب کنند، اما این گروه بهمن بود که ‏همچنان به دلیل محصولات رنگی جذاب خود و غرفه سازی زیباتری که اجرا کرده بود، در کانون توجه ‏بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار داشت.

ارسال نظر