۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
اختصاصی
فیات پاندا با دو مدل جدید روانه بازار خواهد شد
فیات به مناسبت یکصد و بیست و پنجمین تولد خود، جزئیات و قیمت گرند پاندای جدید خود را اعلام و تایید کرده است که نسخه‌های پاندا فستبک و شاسی بلند مگا پاندا نیز از این مدل جدید ساخته می‌شود.
کد خبر: ۴۸۸۱

به گزارش کارنا،بیگ پاندای اصلی با قیمت کم‌تر از ۲۲ هزار پوند و در نسخه تمام برقی عرضه می‌شود و نسخه هیبریدی متعادل آن ۲۰ هزار پوند قیمت خواهد داشت.

مدل تمام برقی این خودرو از باطری ۴۴ کیلووات ساعت و موتور ۸۳ کیلووات بهره می‌برد و طیف حرکتی در حدود ۳۱۳ کیلومتر خواهد داشت.

مدل هیبریدی متعادل این خودرو دارای نیرومحرکه‌ای مشابه سیتروئن C۳ بوده و از موتور ۹۹ اسب بخاری ۱.۲ لیتری به همراه یک موتور برقی کوچک بهره می‌برد تا بیش‌ترین بهره وری سوخت را داشته باشد.

این مدل پنج سرنشین دارای شکل مکعبی نسخه اصلی دهه ۸۰ پاندا است و از ویژگی‌های به روز شده مدرن همچون شیشه‌های ایمنی عقب، چراغ‌های دید در روز و رینگ‌های برش الماسی ۱۷ اینچی بهره می‌برد. این خودرو طولی کم‌تر از ۴ متر، ارتفاع ۱.۵۷ متر و عرض ۱.۷۶ متر دارد.


در کابین این خودرو یک نمایشگر راننده ۱۰ اینچی و نمایشگر مرکزی ۱۰.۲۵ اینچی، طراحی‌های یادآور کارخانه لینگاتوی فیات و ظرفیت صندوق عقب ۳۶۱ لیتری تعبیه شده است.

تولیدی:فیات پاندا با دو مدل جدید روانه بازار خواهد شد
 


 

ارسال نظر