۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸
اختصاصی
رقیب چینی مدل Y تسلا معرفی شد
حرف X در نام این خودرو حاکی از حضور آن در سری شاسی بلند‌های زیکر است.
کد خبر: ۴۹۷۲

به گزارش کارنا٬تنها چند روز پس از آن که زیکر، برند جیلی، با انتشار تصاویری از اولین شاسی بلند متوسط ۷X رونمایی کرد، اکنون تصاویر بیش تری از این خودرو منتشر شده است. طراحی این شاسی بلند نزدیک به زیکر ۰۰۷ بوده و از ساختار الکتریکی ۸۰۰ ولت با طیف حرکتی بیش از ۷۰۰ کیلومتر بهره می‌برد.

حرف X در نام این خودرو حاکی از حضور آن در سری شاسی بلند‌های زیکر است. شاسی بلند ۷X بزرگ‌تر از شاسی بلند زیکر X است.

رقیب چینی مدل Y تسلا معرفی شد

این خودرو دارای طیفی از عناصر طراحی نوآورانه است. این ویژگی‌ها شامل نوار چراغ تعاملی کشیده در جلو، مجموعه چراغ‌های جلوی پایین‌تر و سقفی مجهز به رادار لیزری برای سیستم‌های کمک راننده پیشرفته است.

در نیم رخ این خودرو دستگیره‌های در مخفی شده تعبیه شده در حالی که قسمت پشت آن دارای طراحی چراغ‌های عقب تقریبا کشیده به همراه تکنولوژی LED سوپر قرمز جدید زیکر است که همگی به ظاهری آینده نگرانه و ظریف کمک می‌کنند.

رقیب چینی مدل Y تسلا معرفی شد

۷X از پلتفرم PMA۲+ بهره می‌برد که از ساختار مدولار SEA گرفته شده است. این خودرو دارای ابعاد ۴۸۲۵، ۱۹۳۰ و ۱۶۵۶ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۹۲۵ میلی متر است.

این شاسی بلند از موتور‌های سیلیکونی کاربید عملکرد بالا بهره می‌برد که با باطری‌های لیتیومی و لیتیوم آهن فسفات پشتیبانی می‌شوند. مدل پایه این خودرو از باطری LFP گلدن بریک جیلی بهره می‌برد که به لطف سیستم ولتاژ بالای ۸۰۰ ولت خود می‌تواند در مدت ۱۵ دقیقه برای طیف حرکتی ۵۰۰ کیلومتر شارژ شود.

ارسال نظر