۰۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹
اختصاصی
جیلی گلکسی L۶ روانه بازار شد
سری مدل‌های جیلی گلکسی در ماه ژوئن فروش ۱۵۹۷۵ دستگاهی داشته که رشد سالانه ۶۵.۲ درصدی را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۵۴۲۳

به گزارش کارنا،جیلی به تازگی سدان گلکسی L۶ کریتیو ادیشن هیبریدی شارژی را با قیمت ۱۷۹۰۰ دلار عرضه کرده است. این مدل جدید که تحت خط تولید جیلی گلکسی L۶ ارائه می‌شود دارای رنگ بدنه جدید رز و ساختاری ارتقا یافته است. 

سری مدل‌های جیلی گلکسی در ماه ژوئن فروش ۱۵۹۷۵ دستگاهی داشته که رشد سالانه ۶۵.۲ درصدی را نشان می‌دهد. جیلی گلکسی L۶ نیز اختصا فروش ۶۳۹۱ دستگاهی داشته که رشد ماهانه ۴.۳ درصدی را نشان می‌دهد. فروش کلی جیلی گلکسی از ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۴، ۸۱۴۲۱ دستگاه بوده است.

طراحی کریتیو ادیشن که به عنوان نسخه جدیدی برای جیلی گلکسی L۶ شناخته می‌شود، مطابق با نسخه‌های کنونی این خودرو است. این خودروی جدید دارای رنگ بدنه رز جدید و یک سقف مشکی است. ابعاد این خودرو بی تغییر باقی مانده و فاصله بین دو محور آن ۲۷۵۲ میلی متر است.

تولیدی :جیلی گلکسی L۶ روانه بازار شد

جیلی گلکسی L۶ کریتیو ادیشن دارای هفت ویژگی جدید از جمله چراغ‌های جلو و عقب LED تعاملی، لامپ‌های نواری ۳.۳ متری که با اتصال به سیستم صوتی می‌توانند ۱۰۰ حالت نوری متفاوت ایجاد کنند، آینه‌های کناری بدون قاب، رینگ‌های ۱۸ اینچی، در صندوق عقب برقی و یک سانروف پانورامیک ۱.۷۶ متر مربعی است.

نیروی این خودرو از سیستم NordThor هیبرید ۸۸۴۸ جیلی تامین می‌شود که شامل موتور ۱.۵T با بیشینه قدرت ۱۲۰ کیلووات و گشتاور ۲۵۵ نیوتون متر و یک موتور برقی با قدرت ۱۰۷ کیلووات و گشتاور ۳۳۸ نیوتون متر به همراه گیربکس سه سرعته DHT است. شتاب صفر تا صد این خودرو ۶.۳ ثانیه اعلام شده است. باطری ۱۸.۷۲ کیلووات ساعت این خودرو طیف حرکتی تمام برقی ۱۲۵ کیلومتر را فراهم می‌سازد.

تولیدی :جیلی گلکسی L۶ روانه بازار شد

ارسال نظر