۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
اختصاصی
با خودروی برقی عملکرد بالای جدید فولکس واگن آشنا شوید
فولکس واگن جدیدترین مدل از خودرو‌های متمرکز بر عملکرد خود یعنی طیف خودرو‌های برقی GTX را به صورت ID.۷ GTX و ID.۷ GTX تورر معرفی کرد که هر دو از ۱ اوت به فروش می‌رسند.
کد خبر: ۵۵۹۹

به گزارش کارنا، فولکس واگن جدیدترین مدل از خودرو‌های متمرکز بر عملکرد خود یعنی طیف خودرو‌های برقی GTX را به صورت ID.۷ GTX و ID.۷ GTX تورر معرفی کرد که هر دو از ۱ اوت به فروش می‌رسند.

هاچ بک فولکس واگن ID.۷ GTX با قیمت ۶۱۹۸۰ پوند به فروش خواهد رسید در حالی که مدل تورر آن ۶۲۶۷۰ پوند قیمت گذاری شده است. قیمت هر دوی این مدل‌ها ۶۵۳۰ پوند بیش‌تر از مدل‌های همتای ID.۷ پرو S آن‌ها است. ID.۷ GTX که بزرگ‌تر از مدل ۳ تسلا و بی ام و i۴ است، رقابتی جدی با بی ام و i۵ با قیمت ۶۷۶۹۵ پوند و آئودی A۶‌ای ترون جدید خواهد داشت.

GTX که به ساختار نیرومحرکه چهار چرخ فعال دو موتوره فولکس واگن با باطری ۸۶ کیلووات ساعت مشابه پرو S ارائه می‌شود، قدرت ۳۳۵ اسب بخار و شتاب صفر تا صد ۵.۴ ثانیه در نسخه هاچ بک و ۰.۱ ثانیه بیش‌تر در نسخه تورر دارد. مدل پایه GTX طیف حرکتی ۵۸۹ کیلومتر و مدل تورر آن طیف حرکتی ۵۷۷ کیلومتر دارد.

تولیدی:با خودروی برقی عملکرد بالای جدید فولکس واگن آشنا شوید

GTX در مقایسه با دیگر مدل‌های طیف ID.۷ به مجموعه‌ای از عناصر منحصر به فرد مجهز می‌شود تا به عنوان پرچم داری اسپرت شمرده شود. این ویژگی‌ها شامل تزئین جلوپنجره جدید و یک سپر عقب بازطراحی شده، رینگ‌های ۲۰ اینچی، نشان GTX، چراغ‌های جلوی LED سفارشی و تریم شیشه‌های مشکی شده است. رنگ بدنه قرمز شاهی به صورت سفارشی برای GTX ارائه می‌شود و آپشن رینگ‌های ۲۱ اینچی نیز برای آن موجود است.

با خودروی برقی عملکرد بالای جدید فولکس واگن آشنا شوید

ارسال نظر