۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۰
اختصاصی
نسخه‌ای جدید از AC کبرا عرضه می‌شود‌
ای سی (AC) تصمیم دارد برای اولین بار کبرا را با سقف سخت ارائه کند که دومین مدل از یک مدل خاص و ویژه خواهد بود. این خبر خوب برای کسانی است که خواهان یک رودستر با ظاهر وینتیج شبیه به کبرا هستند، اما دوست ندارند وقتی باران می‌بارد خیس شوند.
کد خبر: ۵۶۷۱

به گزارش کارنا، نسخه جدیدی از‌ای سی کبرا که تصاویری از آن منتشر شده است، کلاب اسپرت نامیده می‌شود که دارای یک موتور ۷۹۹ اسب بخاری V۸ بوده و تنها ۹۹ دستگاه از آن ساخته خواهد شد. پس از این مدل، دو نسخه استاندارد کبرا GT کوپه عرضه می‌شود که یکی دارای موتور دمش طبیعی ۴۵۰ اسب بخاری و دیگری دارای موتور سوپرشارژ ۷۲۰ اسب بخاری خواهد بود.

بدنه این خودرو بسیار شبیه به طراحی اصلی کبرا خواهد بود البته برخی جزئیات آن جدید می‌شود. ویژگی‌های اصلی در این خودرو شامل چراغ‌های بازطراحی شده و یک کاپوت الهام گرفته از ۴۲۷ خواهد بود در حالی که تعدادی هواکش مازاد نیز در لبه‌های پایینی آن دیده می‌شوند.

تولیدی :نسخه‌ای جدید از AC کبرا عرضه می‌شود‌ا

در قسمت پشت این خودرو نیز چراغ‌های عقب بزرگ‌تر بین یک اسپویلر دم اردکی جدید و لوله اگزوز دوقلوی نصب شده در مرکز قرار گرفته اند.

این خودرو الهام گرفته از‌ای سی A۹۸ کوپه است که در لمانز ۱۹۶۴ رقابت کرده بود. بنابراین، پانل‌های فیبر کربنی که زیر آن‌ها شاسی‌های تمام آلومینیومی کار شده، در این خودرو به کار رفته است.

گفته می‌شود تحویل این خودرو از سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد و قیمتی در حدود ۳۲۵ هزار پوند خواهد داشت.

تولیدی :نسخه‌ای جدید از AC کبرا عرضه می‌شود‌ا

ارسال نظر