۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰
اختصاصی
به روز رسانی تویوتا Proace ورسو
MPV‌های تویوتا Proace سیتی ورسو و تویوتا Proace ورسوی بزرگ‌تر اکنون قابل سفارش هستند و تحویل اولین سری آن‌ها از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۷۵

به گزارش کارنا، تویوتا اوایل سال جاری MPV‌های برقی مبتنی بر استلانتیس خود را معرفی کرد، اما اکنون این مدل‌ها با طراحی نوین و باطری بزرگ تر، اصلاح شده اند. MPV‌های تویوتا Proace سیتی ورسو و تویوتا Proace ورسوی بزرگ‌تر اکنون قابل سفارش هستند و تحویل اولین سری آن‌ها از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد.

Proace ورسو EV بزرگ اکنون به جای باطری ۵۰ کیلووات ساعت که هنوز در Proace سیتی ورسوی کوچک‌تر ارائه می‌شود، به صورت استاندارد با باطری ۷۵ کیلووات ساعت جدید عرضه می‌شود. بنابراین، Proace ورسو می‌تواند طیف حرکتی تا ۳۴۴ کیلومتر داشته باشد که بیش‌تر از ۲۳۰ کیلومتر نسخه قبلی آن است. Proace سیتی ورسو علیرغم تجهیز به باطری کوچک‌تر همچنان طیف حرکتی ۳۴۲ کیلومتر دارد. این باطری بزرگ‌تر به معنای ۱۵ دقیقه زمان بیش‌تر برای شارژ از ۱۰ تا ۸۰ درصد است که به جای ۳۰ دقیقه به ۴۵ دقیقه افزایش می‌یابد.

تویوتا به منظور متمایز ساختن Proace ورسو EV از رقبای آن همچون واکسهال ویوارو، سیتروئن E-Spacetourer و پژو‌ای تراولر، یک فیس لیفت ملایم شامل چراغ‌های جدید، جلوپنجره‌ای ظریف‌تر و سپر جلوی بازطراحی شده را برای آن اعمال کرده است. این تغییرات در Proace سیتی ورسو نیز اعمال شده است.

تولیدی:به روز رسانی تویوتا Proace ورسو

دو سایز بدنه برای Proace ورسو ارائه می‌شود که شامل L۱ و L۲ در ساختار‌های هفت، هشت یا نه صندلی است.

Proace سیتی ورسو نیز به منظور رقابت بیش‌تر با سیتروئن‌ای برلینگو، فیات‌ای دوبلو و پژو‌ای ریفتر، ظاهری جدید یافته است، اما زیر بدنه آن همچون قبل باقی مانده و باطری ۵۰ کیلووات ساعت آن نیروی موتور برقی با قدرت ۱۳۴ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتون متر را تامین می‌کند.

تولیدی:به روز رسانی تویوتا Proace ورسو

ارسال نظر