۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
اختصاصی
به روز رسانی مزدا CX-۳۰ برای ۲۰۲۵
در حالی که برخی طرفداران مزدا منتظر به روز رسانی خانواده مزدا CX-۳۰ هستند، گزارش شده است که تا مدل ۲۰۲۵ هیچ به روز سانی در این خودرو اعمال نخواهد شد.
کد خبر: ۶۱۲۵

به گزارش کارنا، در حالی که برخی طرفداران مزدا منتظر به روز رسانی خانواده مزدا CX-۳۰ هستند، گزارش شده است که تا مدل ۲۰۲۵ هیچ به روز سانی در این خودرو اعمال نخواهد شد.

مزدا به تازگی قیمت و ویژگی‌های CX-۳۰ مدل ۲۰۲۵ را برای بازار آمریکا منتشر و اعلام کرده است که این کراس اوور به ناوبری آنلاین مزدا و سیستم الکسا مجهز شده است. سیستم الکسا قابلیت دستورات صوتی برای دسترسی و کنترل برخی عملکرد‌ها را ممکن می‌سازد و ناوبری آنلاین مزدا ارائه اطلاعات نقشه به همراه اطلاعات ترافیکی زنده را ممکن ساخته و کمک می‌کند خودرو از طریق خدمات ارتباطی این خودروساز به روز رسانی‌های نقشه هوایی را دریافت کند.

مزدا CX-۳۰، ۲.۵ S مدل ۲۰۲۵ همچنان با قیمت ۲۴۹۹۵ دلار عرضه خواهد شد. این خودرو از مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی بهره برده و با نمایشگر ۸.۸ اینچی، سوکت‌های USB-C، نمایشگر تجهیزات چند رسانه‌ای ۷ اینچی، کنترل دما، چراغ‌های جلو و عقب LED، رینگ‌های ۱۶ اینچی، جلوپنجره‌ای مات، اسپویلر عقب مشکی و برخی ویژگی‌های دیگر ارائه می‌شود. نسخه ۲.۵ S Select اسپرت این خودرو با تجهیزات بیش تری همچون رینگ‌های ۱۸ اینچی، سیستم الکسا، روکش چرم، تهویه هوای دو محیطه، شیشه‌های عقب ایمنی و ... ارائه می‌شود. این مدل ۱۵۰ دلار گران‌تر شده و ۲۶۵۵۰ دلار قیمت گذاری شده است.

تولیدی:به روز رسانی مزدا CX-۳۰ برای ۲۰۲۵

مدل Preferred این خودرو با قیمت ۲۸۹۴۰ دلار با صندلی‌های جلوی گرم شونده، مونروف برقی، صندلی‌های چرمی مشکی یا بژ، قاب آینه‌های کناری هم رنگ بدنه، جلوپنجره براق مشکی و ... ارائه می‌شود. نسخه ۲.۵ S کربن ادیشن این خودرو نیز با قیمت ۲۹۹۴۰ دلار عرضه می‌شود و دارای رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی اسپرت، آینه‌های مشکی براق با عملکرد گرم شونده، سیستم صوتی ارتقا یافته، پد شارژ بی سیم و اتصال بی سیم تلفن همراه است.

مزدا CX-۳۰، ۲.۵ S پرمیوم نیز با قیمت ۳۲۱۴۰ دلار عرضه خواهد شد. در حالی که مدل‌های ۲.۵ کربن توربو با قیمت ۳۲۹۴۰ دلار و ۲.۵ توربو پرمیوم پلاس نیز با قیمت ۳۶۹۵۰ دلار عرضه می‌شوند.

تولیدی:به روز رسانی مزدا CX-۳۰ برای ۲۰۲۵

ارسال نظر