۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
اختصاصی
مدلی جدید بر اساس ریماک نِوِرا رونمایی شد
پیشگام ابرخودروهای برقی، ریماک، جدیدترین و جذاب ترین مدل جدید خود به نام ریماک نورا (Nevera) R را در هفته خودروی مونتری رونمایی کرد.
کد خبر: ۶۳۱۱

به گزارش کارنا، پیشگام ابرخودروهای برقی، ریماک، جدیدترین و جذاب ترین مدل جدید خود به نام ریماک نورا (Nevera) R را در هفته خودروی مونتری رونمایی کرد. این مدل R جدید که مبتنی بر هیولای چهار موتوره کنونی این خودروساز است، نورا را به فضایی متمرکزتر بر پیست می برد و گفته شده دینامیک تیزتر و حتی نیرومحرکه ای پرانرژی تر خواهد داشت.

پیشگام ابرخودروهای برقی، ریماک، جدیدترین و جذاب ترین مدل جدید خود به نام ریماک نورا (Nevera) R را در هفته خودروی مونتری رونمایی کرد. این مدل R جدید که مبتنی بر هیولای چهار موتوره کنونی این خودروساز است، نورا را به فضایی متمرکزتر بر پیست می برد و گفته شده دینامیک تیزتر و حتی نیرومحرکه ای پرانرژی تر خواهد داشت.

چنان چه از هر خودروی برقی فوق عملکردی توقع می رود، اعداد مربوط به عملکرد این خودرو روی کاغذ عجیب به نظر می رسند. بیشینه قدرت این خودرو 2107 اسب بخار اعلام شده که از چهار موتور برقی تامین می شود که به نسل بعدی باطری 108 کیلووات ساعت ریماک متصل هستند. قدرت این خودرو 193 اسب بخار بیش تر از نورای اصلی است و از باطری تامین می شود که ظرفیت نسبتا کم تری نسبت به نسخه 120 کیلووات ساعت مدل اصلی نورا دارد.

ریماک هنوز طیف حرکتی این خودرو را اعلام نکرده اما گفته شده که این بسته باطری جدید قدرتمندتر و به صرفه تر از نسل قبلی آن است که طیف حرکتی در حدود 482 کیلومتر را با یک بار شارژ ممکن می ساخت.

تولیدی: مدلی جدید بر اساس ریماک نِوِرا رونمایی شد

گفته می شود نورا R شتاب صفر تا صد 1.81 ثانیه مدل استاندارد خود را دارد اما 0.6 ثانیه در شتاب صفر تا 300 سریع تر است.
ریماک اعلام کرده تغییرات در نیرومحرکه این خودرو تنها بر افزایش قدرت و عملکرد متمرکز نبوده است و تغییراتی در برنامه های کشش و ثبات آن نیز اعمال شده است.

ریماک هم چنین اصلاحاتی در سیستم تعلیق این خودرو اعمال کرده است و یک مجموعه جدید تایرهای میشلین کاپ 2 را به همراه رینگ های آلیاژی 20 اینچی در جلو و 21 اینچی در عقب برای آن تعبیه کرده است. ترمزهای این خودرو نیز سرامیک کربنی EVO2 جدید هستند.

تولیدی: مدلی جدید بر اساس ریماک نِوِرا رونمایی شد

ارسال نظر