۲۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
اختصاصی
جشن تولد ۱۵ سالگی ریماک با نسخه ویژه نورا
ریماک اتومبیل ۱۵ ساله شد و برای جشن گرفتن این مناسبت چه چیزی می‌تواند بهتر از یک نسخه مخصوص لیمیتد ادیشن ابرخودروی نورا باشد. پس با ریماک نورا نسخه پانزدهمین سالگرد آشنا شوید.
کد خبر: ۴۷۹۷

به گزارش کارنا، میت ریماک به سرعت امپراطوری خودروی خود را توسعه داد. وی در ابتدا خودروسازی خود را در سال ۲۰۰۹ تاسیس کرد. سپس در سال ۲۰۱۱ بی ام و سری ۳ E۳۰ خود را به یک خودروی برقی تبدیل کرد و از آن برای ثبت مجموعه‌ای از رکورد‌های جهانی استفاده کرد.

در همان سال، کانسپت وان اولین بار در نمایشگاه خودروی فرانکفورت رونمایی شد و در سال ۲۰۱۶ ریماک اولین خودروی مخصوص مشتری خود را معرفی کرد. سپس در سال ۲۰۱۸ مدل C-Two معرفی شد و پس از آن به تدریج به نورا ۱۸۸۸ اسب بخاری رسید؛ و البته میت زمان کافی داشت تا بوگاتی را تصاحب کند و با خلق بوگاتی ریماک، این مدل را در کنار ریماک تکنولوژی و ریماک انرژی در گروه ریماک قرار دهد.

تولیدی :جشن تولد ۱۵ سالگی ریماک با نسخه ویژه نورا

برند ریماک اکنون بیش از ۲۲۰۰ کارمند دارد که در چهار کشور اروپا در کارخانه‌های این برند کار می‌کنند و مرکز اصلی بزرگ ریماک کمپس اکنون در حومه زاگرب، پایتخت کرواسی، در حال ساخت است.

نسخه مخصوص پانزدهمین سالگرد نورا یادبودی برای تمام این تلاش‌ها است. گفته می‌شود تنها ۹ دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد که همگی از رینگ‌های آلیاژی دو رنگ، نشان مخصوص و نوار‌های مسابقه‌ای به سبک پیست مسابقه بهره می‌برند. این خودرو‌ها همچنین به اهرم دنده مسی رنگ به همراه نشانه‌های بیش‌تر و نوشته‌های مخصوص در داخل مجهز می‌شوند.  رنگ بدنه مسی این خودرو یادآور اولین باری است که ریماک، نورا را با رنگی مات معرفی کرد. فیبر کربنی نیز زیر بدنه این خودرو به کار می‌رود که طرحی دو رنگ ایجاد می‌کند.

هر نسخه مخصوص نورا قیمتی در حدود ۲.۳۵ میلیون یورو خواهد داشت و هر مشتری در کنار خرید خود چمدانی سفارشی سازی شده مطابق با داخل این خودرو را نیز هدیه می‌گیرد. این خودرو به زودی در فستیوال سرعت گودوود رونمایی عمومی خواهد شد.

تولیدی :جشن تولد ۱۵ سالگی ریماک با نسخه ویژه نورا


 

ارسال نظر