۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
اختصاصی
ده مشتری اختصاصی رولز رویس چه خودرویی را خریداری کرده اند
جدیدترین مدل رولز رویس فراتر از صرفا استیکر‌های اضافی و تریم صندلی‌های جدید است.
کد خبر: ۶۳۶۲

به گزارش کارنا، به نظر می‌رسد گاهی اوقات برند‌های لوکس خودرویی نسخه‌هایی یگانه و مخصوص را عرضه می‌کنند مثل پژو که در دهه ۱۹۸۰ سعی داشت ویژگی‌های پایه مدل ۲۰۵ را مورد توجه قرار دهد. اما جدیدترین مدل رولز رویس فراتر از صرفا استیکر‌های اضافی و تریم صندلی‌های جدید است. 

رولز رویس فانتوم سینتیلا پرایوت کالکشن نمی‌تواند وارد نمایندگی‌های فروش شود چرا که تنها ۱۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد که همگی آن‌ها نیز اکنون به مشتریان شبکه خصوصی رولز رویس در سراسر دنیا فروخته شده اند.

این نسخه سینتیلا پرایوت کالکشن که بر اساس فانتوم اکستندد ساخته شده، یادبودی برای نشان ایستاده‌ی روی کاپوت این برند (روح اکستازی) است.

شاید ویژگی‌های کابین این خودرو بهترین نقطه برای شروع معرفی آن باشد چرا که برجسته‌ترین ویژگی‌ها را دارد. اول از همه، گالری این خودرو است که بخشی از داشبورد فانتوم است که مشتریان می‌توانند آنرا به سلیقه خود تنظیم کنند. برای این امر، الگویی از هفت نوار آلومینیومی روکش سرامیکی به نام Celestial Pulse طراحی شده که روی داشبورد کشیده شده و لبه‌های آن با روکش آینه‌ای پولیش شده اند تا نور را جذب کنند.

در‌های این خودرو نیز صرفا برای ورود و خروج نیستند بلکه با طرح گلدوزی ساخت Brienny Dudley شامل ۶۶۳ هزار کوک تزئین شده اند که به گفته این خودروساز در هنگام شب می‌درخشند. این طراحی با الگویی مشابه روی صندلی‌ها ادامه دارد که ۲۳۶۵۰۰ کوک دارند که کوک‌های کلی در کابین را به ۸۶۹۵۰۰ می‌رسانند.

تولیدی:ده مشتری اختصاصی رولز رویس چه خودرویی را خریداری کرده اند

سقف ستاره‌ای نمادین رولز رویس نیز به این خودرو بازگشته است. میز‌های پیک نیک عقب در این خودرو نیز دارای ترکیبی از روکش مات و رنگین کمانی هستند که ۱۹ لایه رنگ دارند و نتیجه ۱۹۰ ساعت کار در هر خودرو هستند.

برای بدنه این خودرو نیز طرح رنگ دوگانه سفید Anadlusian و آبی Thracian در نظر گرفته شده است. رینگ‌های ۲۲ اینچی این خودرو نیز رنگ آبی اسپریت دارند. جلوپنجره این خودرو نیز با سرامیک روکش شده است.

موتور تعبیه شده برای این خودرو نسخه آشنای ۶.۷۵ لیتری توربوشارژ V۱۲ با قدرت ۵۶۳ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متر است. شتاب صفر تا صد این خودرو نیز ۵.۴ ثانیه اعلام شده است.

تولیدی:ده مشتری اختصاصی رولز رویس چه خودرویی را خریداری کرده اند

ارسال نظر