۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
اختصاصی
مازراتی GT۲ استراداله مسابقه‌ای رونمایی شد
مازراتی GT۲ استراداله جدید متمرکز بر پیست در هفته خودروی مونتری رونمایی شد. این خودرو افراطی‌ترین ابرخودروی جدید مازراتی پس از MC۱۲ است.
کد خبر: ۶۳۶۳

به گزارش کارنا، مازراتی GT۲ استراداله جدید متمرکز بر پیست در هفته خودروی مونتری رونمایی شد. این خودرو افراطی‌ترین ابرخودروی جدید مازراتی پس از MC۱۲ است.

GT۲ استراداله جدید که بر اساس مازراتی MC۲۰ ساخته شده، سبک‌تر و سریع‌تر و دارای بسته ارتقایی ایرودینامیک جدید است که آن را برای رقابت با مدل‌هایی همچون پورشه ۹۱۱ GT۳ RS و فراری ۲۹۶ GTB Assetto Corse آماده کرده است. گمان می‌رود این خودرو که سال آینده وارد بازار انگلستان خواهد شد قیمتی بیش از ۳۰۰ هزار پوند داشته باشد.

زیرساخت کربنی استراداله که به عنوان پلی بین خودروی جاده‌ای مازراتی MC۲۰ و خودروی مسابقه‌ای GT۲ ساخته شده، و هم چنین بدنه فیبر کربنی و موتور پایه آن با هر دوی این مدل‌ها مشترک است. موتور این خودرو نسخه ۳.۰ لیتری V۶ بنزینی Nettuno مازراتی است که از تکنولوژی احتراقی دوگانه منحصر به فرد این برند بهره می‌برد.

تولیدی:مازراتی GT۲ استراداله مسابقه‌ای رونمایی شد

قدرت این خودرو ۶۳۱ اسب بخار اعلام شده که ۱۰ اسب بخار بیش‌تر از MC۲۰ است. گشتاور این خودرو نیز ۷۲۰ نیوتون متر است.
نیروی موتور این خودرو از طریق گیربکس دو کلاجه هشت سرعته به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود و مازراتی مدعی است شتاب صفر تا صد آن ۲.۸ ثانیه و بیشینه سرعتش ۳۲۳ کیلومتر بر ساعت است.

تولیدی:مازراتی GT۲ استراداله مسابقه‌ای رونمایی شد

ارسال نظر