۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
اختصاصی
کادیلاک اوپولنت ولوسیتی کانسپت آینده این برند را نشان می‌دهد
کادیلاک از اوپولنت ولوسیتی کانسپت رونمایی کرد که نمایی از آینده لوکس تمام برقی این برند را با تمرکز بر نوآوری و عملکرد نشان می‌دهد. این کانسپت پیشگامانه ترکیبی از تکنولوژی‌های پیشرفته با لاکچری سفارشی است و به آینده سری V کادیلاک اشاره دارد.
کد خبر: ۶۴۱۳

به گزارش کارنا، کادیلاک از اوپولنت ولوسیتی کانسپت رونمایی کرد که نمایی از آینده لوکس تمام برقی این برند را با تمرکز بر نوآوری و عملکرد نشان می‌دهد. این کانسپت پیشگامانه ترکیبی از تکنولوژی‌های پیشرفته با لاکچری سفارشی است و به آینده سری V کادیلاک اشاره دارد.

اوپولنت ولوسیتی با قابلیت هدایت خودران سطح ۴ خود، آزادی شخصی را مجدد تعریف می‌کند و تجربه رانندگی کاملا بدون دخالت دست را فراهم می‌سازد. کابین این خودرو دارای حالت‌های چند سنسوری است که از طریق نمایشگر عریض و نمایشگر بالای سر واقعیت افزوده قابل دسترسی هستند. کادیلاک کابین این خودرو را به نحوی طراحی کرده تا با هنر، سرگرمی و روشنایی محیطی و ایجاد فضایی آرام برای سرنشینان، سطح راحتی آن را افزایش دهد.

تولیدی:کادیلاک اوپولنت ولوسیتی کانسپت آینده این برند را نشان می‌دهد

برای کسانی که خواستار تجربه‌ای عملکرد بالا هستند، حالت ولوسیتی در این خودرو آن را به یک ابرخودرو تبدیل می‌کند. تنها با یک لمس ساده، فرمان و پدال‌های این خودرو درگیر می‌شوند و کنترل کامل را به راننده می‌دهند. حالت ولوسیتی که الهام گرفته از مهندسی بلک وینگ کادیلاک است، تجربه رانندگی رقابتی را فراهم می‌سازد. این حالت هم چنین به راننده اجازه می‌دهد تنظیمات عملکرد همچون ایرودینامیک و سیستم تعلیق را ارتقا دهد.
اوپولنت ولوسیتی کانسپت دارای نیم رخی کوتاه با ظاهری مدرن و ظریف شبیه به ابرخودرو‌های هیبریدی سری V کادیلاک است. در‌های پروانه‌ای قابل توجه، روشنایی‌های عمودی و جلوپنجره دارای روشنایی سه بعدی نیز ظاهر برجسته و آینده نگرانه این خودرو را ارتقا داده اند.

تولیدی:کادیلاک اوپولنت ولوسیتی کانسپت آینده این برند را نشان می‌دهد

اوپولنت ولوسیتی کانسپت تعهد کادیلاک به عملکرد آلایندگی صفر و لاکچری مدرن را نشان می‌دهد. این خودرو به طور قابل توجهی آینده این برند را نشان می‌دهد که در آن تکنولوژی پیشرفته با جذابیت نامحدود ترکیب می‌شود.

تولیدی:کادیلاک اوپولنت ولوسیتی کانسپت آینده این برند را نشان می‌دهد

ارسال نظر