۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
اختصاصی
تصاویری از کادیلاک اسکالاده IQ بدون پوشش استتاری درز کرد
تاکنون تمام تصاویر منتشر شده از کادیلاک اسکالاده IQ شامل تصاویر درز کرده و یا کنترل شده توسط جنرال موتورز بوده اند تا اطلاعات زیادی از این مدل جدید درز نکند.
کد خبر: ۶۷۰۲

به گزارش کارنا، تاکنون تمام تصاویر منتشر شده از کادیلاک اسکالاده IQ شامل تصاویر درز کرده و یا کنترل شده توسط جنرال موتورز بوده اند تا اطلاعات زیادی از این مدل جدید درز نکند. اما اکنون کادیلاک اسکالاده IQ در حال تست شارژ ۱۰ تا ۸۰ درصد و کاملا بدون پوشش استتاری دیده شده است. این خودرو در حال شارژ در کنار Rivian R۱S مدل ۲۰۲۵ بوده است.

دیدن نمونه‌های آزمون یا مدل‌های تولیدی خودرو‌ها در اوهایو امری رایج است. با این حال، حضور این خودروی برقی کادیلاک در حومه اوهایو امری جالب است.

به هر حال، این اولین بار است که این خودروی بزرگ کادیلاک در کنار یک کراس اوور برقی دیگر دیده می‌شود. در تصاویر منتشر شده نمی‌توان سایز فیزیکی اسکالاده IQ را نادیده گرفت. به نظر می‌رسد اسکالاده IQ و هیوندای یونیک ۵ سبکی مشابه دارند. هر دوی این خودرو‌های برقی دارای سبک طراحی مشابه یک خودرو هستند تا سایز بزرگ خود را پنهان کنند. از نظر ظاهری، اسکالاده IQ به اندازه کادیلاک اسکالاده بنزینی بزرگ است البته اگر بزرگ‌تر نباشد.

تولیدی:تصاویری از کادیلاک اسکالاده IQ بدون پوشش استتاری درز کرد

جالب است که این اسکالاده IQ درز کرده دارای سیستم تریم و نشان جدید کادیلاک است. در قسمت پشت این خودرو نیز نشان ۱۰۰۰ E۴ دیده می‌شود که نشان دهنده گشتاور این شاسی بلند در مقیاس نیوتون متر است. این نشان حاکی از آن است که خودروی دیده شده به ساختار دو موتوره چهار چرخ فعال با قدرت ۷۲۵ اسب بخار و گشتاور ۱۰۶۴ نیوتون متر مجهز است. نیروی این نیرومحرکه از یک باطری ۲۰۰ کیلووات ساعت تامین می‌شود.
گمان می‌رود این شاسی بلند سال آینده با قیمت پایه‌ای در حدود ۱۳۰ هزار دلار به فروش برسد.

تولیدی:تصاویری از کادیلاک اسکالاده IQ بدون پوشش استتاری درز کرد

ارسال نظر