۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۸
اختصاصی
منتظر رونمایی MG ZS هیبریدی جدید باشید
این کراس اوور کامپکت برای اولین بار به نیرومحرکه‌ای هیبریدی مجهز خواهد شد.
کد خبر: ۶۴۶۰

به گزارش کارنا، MG در روز ۲۸ اوت از ZS جدید رونمایی خواهد کرد. این کراس اوور کامپکت برای اولین بار به نیرومحرکه‌ای هیبریدی مجهز خواهد شد. 

رفروش‌ترین خودروی این برند چینی در بازار انگلستان، از نیرومحرکه هیبرید پلاس بهره می‌برد که اولین بار در سوپرمینی MG ۳ جدید معرفی شد و اکنون ارزان‌ترین مدل تمام هیبریدی است که در انگلستان به فروش می‌رود.

این نیرومحرکه ترکیبی از یک موتور ۱۰۱ اسب بخاری ۱.۵ لیتری چهار سیلندر بنزینی با یک موتور برقی ۱۰۷ اسب بخاری است تا قدرت کلی ۱۹۲ اسب بخار و گشتاور ۴۲۴ نیوتون متر را فراهم سازد.

این نیرومحرکه در MG ۳ مصرف سوخت حدود ۱ لیتر در هر ۲۷.۲۹ کیلومتر را فراهم می‌سازد.

تولیدی:منتظر رونمایی MG ZS هیبریدی جدید باشید

ZS هم چنین در نسل دوم خود یک به روز رسانی ظاهری نیز خواهد داشت که آن را در سطح مدل‌هایی همچون شاسی بلند MG HS جدید قرار داده و رقابت بهتری با داچیا داستر رقم خواهد زد که اخیرا وارد نسل جدید خود شده است.

تصاویر تیزر منتشر شده از این خودرو شباهتی اندک به HS را نشان می‌دهند در حالی که ZS از دماغه‌ای جدید با جلوپنجره‌ای نوین، چراغ‌های جلوی بازطراحی شده و نشان MG روی دماغه بهره خواهد برد.

ZS کنونی یکی از ارزان‌ترین کراس اوور‌هایی است که اکنون با قیمت ۱۸۳۲۰ پوند در انگلستان به فروش می‌رسد، اما احتمالا برای مدل هیبریدی جدید آن قیمت پایه‌ای بیش‌تر اعمال خواهد شد.

گمان می‌رود MG پس از عرضه ZS، نسخه‌ای تمام بنزینی نیز برای آن عرضه کند. اما گمان نمی‌رود موتور توربودیزل برای آن مجدد عرضه شود.

نسل جدیدی از ZS EV که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد نیز تایید شده است، اما گمان نمی‌رود تا سال ۲۰۲۶ معرفی شود. مدل برقی کنونی این خودرو در کنار مدل هیبریدی جدید آن فروخته خواهد شد.

تولیدی:منتظر رونمایی MG ZS هیبریدی جدید باشید

ارسال نظر