۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
اختصاصی
تصاویر رسمی فیس لیفت ولوو XC۹۰ منتشر شد
این تصاویر زودهنگام توسط ولوو کار سوئیس منتشر شده اند.
کد خبر: ۶۶۴۸

به گزارش کارنا، تصاویر رسمی از ولوو XC۹۰ جدید قبل از رونمایی این شاسی بلند هفت سرنشین به روز شده در ۴ سپتامبر، منتشر شده است. این تصاویر زودهنگام توسط ولوو کار سوئیس منتشر شده اند.

چنان چه در این تصاویر مشخص است، ولوو XC۹۰ جدید دارای ظاهری مدرن‌تر و ساده‌تر خواهد بود. تغییرات طراحی در این خودرو شامل جلوپنجره عریض‌تر جدید با طرح نوین است، اما همچنان لوگوی بزرگ ولوو در مرکز آن قرار دارد.

لامپ‌های دید در روز چکشی شکل این خودرو نیز تیزتر از قبل شده اند و خود چراغ‌های جلوی آن باریک‌تر هستند در حالی که سپر جلوی آن نیز بازطراحی شده است.

به نظر نمی‌رسد قسمت پشت XC۹۰ تغییر قابل توجهی داشته باشد، اما در تصاویر درز کرده مشخص بود که کابین این خودرو دارای داشبوردی جدید با نمایشگر لمسی مرکزی بزرگ‌تر خواهد بود که از نرم افزار سرگرمی اطلاعاتی مبتنی بر گوگل جدید ولوو بهره می‌برد.

تولیدی:تصاویر رسمی فیس لیفت ولوو XC۹۰ منتشر شد

به نظر می‌رسد طراحی فرمان و کنسول وسط این خودرو نیز به روز خواهد شد، اما فیس لیفت XC۹۰ همچنان دارای دکمه‌هایی فیزیکی و یک دکمه صدا روی داشبورد خواهد بود.

ولوو XC۹۰ جدید تنها با نیرومحرکه هیبریدی موجود خواهد بود. گمان می‌رود این نیرومحرکه، نسخه هیبریدی شارژی T۸ مدل کنونی خواهد بود که شامل موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر بنزینی و یک موتور برقی به همراه باطری ۱۹ کیلووات ساعت است.

تولیدی:تصاویر رسمی فیس لیفت ولوو XC۹۰ منتشر شد

این ساختار، رانندگی چهار چرخ فعال و قدرت کلی ۴۴۹ اسب بخار را به همراه طیف حرکتی تمام برقی ۷۲ کیلومتر فراهم می‌سازد. البته جای تعجب نیست اگر ولوو طیف حرکتی برقی فیس لیفت XC۹۰ را احتمالا با باطری بزرگ تری افزایش دهد.

تولیدی:تصاویر رسمی فیس لیفت ولوو XC۹۰ منتشر شد

ارسال نظر