۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰
اختصاصی
کیا EV۳ با قیمتی کم‌تر از رقبا به فروش می‌رسد
قیمت این خودرو حدود ۲ هزار پوند کم‌تر از رقبایی همچون ولوو EX۳۰ و کوپرا بورن است.
کد خبر: ۵۵۴۲

به گزارش کارنا، کیا EV۳ جدید از ابتدای ماه اوت به فروش خواهد رسید و قیمت این شاسی بلند تمام برقی کامپکت از ۳۲۹۹۵ پوند شروع می‌شود. قیمت این خودرو حدود ۲ هزار پوند کم‌تر از رقبایی همچون ولوو EX۳۰ و کوپرا بورن بوده و از کیا Niro EV نسبتا بزرگ‌تر بیش از ۴ هزار پوند ارزان‌تر خواهد بود.

مدل پایه Air این خودرو به لطف باطری ۵۸.۳ کیلووات ساعت دارای طیف حرکتی ۴۲۹ کیلومتر است و با ۲ هزار پوند بیش تر، خریداران می‌توانند بسته باطری بزرگ‌تر ۸۱.۴ کیلووات ساعتی را برای آن انتخاب کنند که با یک بار شارژ، طیف حرکتی را به ۵۹۸ کیلومتر می‌رساند.

مدل‌های GT لاین و GT لاین S این خودرو به خاطر لاستیک‌های بزرگ‌تر خود به صورت استاندارد با باطری بزرگ‌تر ارائه می‌شوند که طیف حرکتی کم تری در حدود ۵۵۸ کیلومتر را فراهم می‌سازد. همه مدل‌های EV۳ به موتور برقی ۲۰۱ اسب بخاری مجهز می‌شوند که نیروی چرخ‌های جلو را تامین می‌کند.

تولیدی:کیا EV۳ با قیمتی کم‌تر از رقبا به فروش می‌رسد

تجهیزات استاندارد در تمام مدل‌های این خودرو شامل نمایشگر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی راننده، نمایشگر کنترل دمای ۵.۳ اینچی و نمایشگر لمسی ۱۲.۳ اینچی است که همگی همچون شاسی بلند هفت سرنشین کیا EV۹ که عناصر بسیاری را به این خودرو قرض داده، روی یک پانل یگانه تعبیه شده اند.

اپل کارپلی بی سیم و اندروید اتو نیز به همراه دوربین دنده عقب، صندلی‌های جلو و فرمان گرم شونده، چراغ‌های جلوی LED و رینگ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی نیز در این خودرو ارائه می‌شوند. هم چنین EV۳ به عنوان بخشی از تکنولوژی‌های کمک راننده دارای کروز کنترل هوشمند و هشدار توجه راننده است.

تولیدی:کیا EV۳ با قیمتی کم‌تر از رقبا به فروش می‌رسد

ارسال نظر