۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
اختصاصی
اشکودا الروک برقی آغازگر سبک نوین طراحی اشکودا خواهد بود
این خودرو اواخر سال جاری معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۷۸

به گزارش کارنا، اشکودا الروک برقی جدید اولین خودرویی خواهد بود که از سبک طراحی Modern Solid نوین این خودروساز بهره خواهد برد. این خودرو اواخر سال جاری معرفی خواهد شد.

طراحی‌های ابتدایی تازه منتشر شده نشان می‌دهند این کراس اوور برقی هم سایز فولکس واگن ID ۳ از طراحی ظاهری Tech-Deck Face جدید اشکودا و لوگوی جدیدی بهره خواهد برد که در آن حروف نام اشکودا، جایگزین لوگوی قبلی شده اند.

الروک که مبتنی بر پلتفرم MEB گروه خودروسازی فولکس واگن است پس از کراس اوور اشکودا انیاک، دومین خودروی برقی اشکودا خواهد بود که رونمایی می‌شود.

اشکودا الروک برقی آغازگر سبک نوین طراحی اشکودا خواهد بود

این خودرو در خط تولید اشکودا در جایگاهی پایین‌تر از انیاک و خودروی شهری جدید اپیک مقرون به صرفه قرار می‌گیرد و با مدل‌هایی همچون ولوو EX۳۰ و ام جی ۴ EV رقابت می‌کند. گمان می‌رود قیمت این خودرو بین ۳۰ هزار تا ۳۵ هزار پوند تعیین شود.

الروک از باطری‌هایی بهره خواهد برد که بسیاری از همتاهایش در گروه فولکس واگن از آن بهره می‌برند. به احتمال زیاد، باطری ۸۲ کیلووات ساعت در این خودرو تعبیه می‌شود و سال بعد از عرضه نیز نسخه مقرون به صرفه‌تر باطری ۵۸ کیلووات ساعت برای آن ارائه خواهد شد.

اشکودا الروک برقی آغازگر سبک نوین طراحی اشکودا خواهد بود

ارسال نظر