۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
اختصاصی
فولکس واگن نمی‌خواهد خودروهایش ظاهر خشن داشته باشند
طراحی اکثر خودرو‌های اسپرت مدرن، نسبتا تهاجمی است. چراغ‌های خشن، جلوپنجره‌های بزرگ و اسپویلر‌ها و گلگیر‌ها در این خودرو‌ها قابل توجه هستند. اما فولکس واگن لزوما نمی‌خواهد خودروهایش تا این حد تهاجمی باشند. مدیر طراحی فولکس واگن، اندی مینت طی مصاحبه‌ای اظهار داشت ایرادی ندارد اگر طراحی‌ها کمی دوستانه‌تر باشند.
کد خبر: ۷۴۰۱

به گزارش کارنا، طراحی اکثر خودرو‌های اسپرت مدرن، نسبتا تهاجمی است. چراغ‌های خشن، جلوپنجره‌های بزرگ و اسپویلر‌ها و گلگیر‌ها در این خودرو‌ها قابل توجه هستند. اما فولکس واگن لزوما نمی‌خواهد خودروهایش تا این حد تهاجمی باشند. مدیر طراحی فولکس واگن، اندی مینت طی مصاحبه‌ای اظهار داشت ایرادی ندارد اگر طراحی‌ها کمی دوستانه‌تر باشند.

مینت گفت: "به نظر من اکثر مردم دوست ندارند خیلی مورد توجه باشند یا در انظار عمومی، خشن به نظر برسند. آن‌ها می‌خواهند وقتی خارج از خانه هستند در حالی که خوشحال و امیدوارند، ظاهری مناسب و خوب داشته باشند. چه نیازی به تهاجمی بودن است؟ عقیده ما نیز چیزی شبیه به همین است: آدم‌های خوبی باشیم. "

تا کنون بیش‌تر طراحی‌های فولکس واگن نیز دوستانه بوده اند. ID.Buzz چشم‌های خشن نمادین فولکس واگن را دارد، اما از طرف دیگر یک نوع زیبایی شناسی نوستالژیک دوست داشتنی دارد. اکثر شاسی بلند‌های فولکس واگن نیز تقریبا دوستانه هستند و GLI و GTI در میان رقبای خود خیلی خشن به نظر نمی‌رسند.

تولیدی:فولکس واگن نمی‌خواهد خودروهایش ظاهر خشن داشته باشند

مینت همچنین اظهار داشت این خودروساز تلاش زیادی برای نسل بعدی کابین‌های خود انجام می‌دهد. کابین خودرو‌های این برند با حذف مواد ارزان و هزینه بیش‌تر برای مواد با کیفیت تر، خیلی بهتر خواهند شد.

وی در این مورد اظهار دشت: "ما تصمیم داریم مواد پلاستیکی ارزان را حذف کنیم و هزینه بیش تری به پارچه‌ها و ارتقای کیفیت اختصاص دهیم. این امر به کاهش هزینه‌ها کمک می‌کند و می‌توان سرمایه ذخیره شده را در جا‌های دیگری به کار برد. "

تولیدی:فولکس واگن نمی‌خواهد خودروهایش ظاهر خشن داشته باشند

ارسال نظر