۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴
اختصاصی
تیزری از جیپ کامپس جدید منتشر شد
نسل سوم جیپ کامپس با تجهیز به پلتفرم متوسط STLA استلانتیس و آپشن‌های نیرومحرکه متعدد، سال آینده در اروپا عرضه خواهد شد و سال ۲۰۲۶ به ایالات متحده راه می‌یابد.
کد خبر: ۷۶۱۵

به گزارش کارنا، نسل سوم جیپ کامپس با تجهیز به پلتفرم متوسط STLA استلانتیس و آپشن‌های نیرومحرکه متعدد، سال آینده در اروپا عرضه خواهد شد و سال ۲۰۲۶ به ایالات متحده راه می‌یابد.

هم چنین تایید شده است که این خودرو در تمام خط تولید خود به ساختار چهار چرخ فعال مجهز می‌شود و از یک موتور بنزینی یا دیزلی سنتی، یک ساختار تمام برقی و ترکیبی از هر دو یا همان نیرومحرکه هیبریدی بهره خواهد برد. هنوز اطلاعات دقیق در مورد جزئیات نیرومحرکه‌های این خودرو در دست نیست.

به تازگی تصویر تیزری از این خودرو منتشر شده است که اطلاعات زیادی را نشان نمی‌دهد. با توجه به آنچه که دیده می‌شود، به نظر می‌رسد قسمت جلوی این خودرو شبیه به جیپ اونجر باشد. گلگیر‌های مربعی شکل در این تصویر، از ویژگی‌های رایج مدل‌های جیپ هستند و به نظر می‌رسد رینگ‌ها و تایر‌هایی بزرگ را در خود جای داده اند.

با توجه به اورهنگ‌های کوچکی که در این تصویر دیده می‌شود، به نظر می‌رسد کامپس جدید دارای قابلیت آفرودی ممتاز در کلاس خود خواهد بود.
از دیگرویژگی‌های قابل توجه که در این تصویر تیزر به چشم می‌خورد، ریل‌های سقف، ستون‌های B، C و D تیره شده به همراه قسمت پشت نسبتا صاف است که می‌تواند به افزایش کاربرد خودرو کمک کند.

هنوز اطلاعاتی از قیمت گذاری این خودرو اعلام نشده است، اما گمان می‌رود مدل هیبریدی آن قیمتی در حدود ۳۴ هزار پوند داشته باشد.

تولیدی:تیزری از جیپ کامپس جدید منتشر شد

ارسال نظر