۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۲
اختصاصی
کابین واکسهال موکا فیس لیفت شد
واکسهال کابین موکا را به عنوان بخشی از یک به روز رسانی کوچک ارتقا داده است. این به روز رسانی به منظور حفظ رقابت موکا در برابر مجموعه‌ای از رقیب‌های جدیدش در این کلاس انجام شده است.
کد خبر: ۷۹۸۹

به گزارش کارنا، واکسهال کابین موکا را به عنوان بخشی از یک به روز رسانی کوچک ارتقا داده است. این به روز رسانی به منظور حفظ رقابت موکا در برابر مجموعه‌ای از رقیب‌های جدیدش در این کلاس انجام شده است.

این کراس اوور که در نسخه‌های احتراقی و برقی عرضه می‌شود، پس از کورسا دومین مدل پرفروش این برند بریتانیایی است، اما در سال گذشته فروش آن حدود یک سوم کاهش داشته است.

در همین راستا، کابینی به روز رشده برای موکا ارائه می‌شود که شامل کنسول وسط بازطراحی شده، نمایشگر راننده دیجیتال ۱۰ اینچی جدید و یک نمایشگر سرگرمی اطلاعاتی ۱۰ اینچی است.

سیستم سرگرمی اطلاعاتی ارتقا یافته این خودرو شامل تشخیص صوتی، تصویر آینه‌ای بی سیم تلفن هوشمند و یک دوربین دید پشت ۱۸۰ درجه است.

به منظور ایجاد طراحی کابینی ساده، برخی دکمه‌های فیزیکی در این خودرو حذف شده و در نمایشگر آن ادغام شده اند. این دکمه‌ها به صورت میانبر‌های لمسی همچون نقشه‌ها و صدا و کمک‌های رانندگی و پارک تعبیه شده اند.

هم چنین، واکسهال این کراس اوور را با یک فرمان تخت جدید شبیه به نسخه ارائه شده در آسترا ارائه می‌کند.

واکسهال هم چنین طراحی بدنه این خودرو را نیز کمی بازطراحی کرده است. در قسمت جلوی این خودرو یک خط برش جدید زیر جلوپنجره مشکی شده Vizor افزوده شده که یکی از عناصر طراحی است که در Frontera جدید دیده می‌شود. این خودرو هم چنین به طرح LED‌های جدید در جلو و عقب مجهز می‌شود.

واکسهال به عنوان بخشی از این فیس لیفت، موکا را تنها در سه نسخه و دو گزینه نیرومحرکه ارائه می‌کند.

کابین واکسهال موکا فیس لیفت شد

ارسال نظر