
به گزارش کارنا، وقتی صحبت از تعداد محصولات میشود، کرایسلر اکنون کمترین تعداد را در میان ۱۴ برند متعلق به استلانتیس دارد.
این خودروساز اکنون به یک برند مینی ون تبدیل شده و تنها پسیفیکا/ Voyager را میفروشد. حتی لانچیا، خودروساز مشکل دار دیگر در این گروه نیز یک محصول دوم دارد که برای عرضه آن در سال ۲۰۲۶ برنامه ریزی شده است؛ بنابراین باید دید این برند آمریکایی دچار چالش که هفته گذشته ۱۰۰ ساله شد چه برنامهای برای بازگشت به دوران اوج خود دارد.
مدیر طراحی استلانتیس، رالف گیلس، طی مصاحبهای اظهار داشت کرایسلر برای فصلی جدید آماده است. این برند تصمیم دارد تصویر کنونی خود را احیا کند و با هدف قرار دادن مشتریان جدید، مخاطبین جدیدی را جذب کند. اگرچه استلانتیس محصولات زیادی در خطوط تولید متعدد خود دارد، اما هنوز جاهای خالی وجود دارد که کرایسلر در پی پر کردن آنها با خودروهای جدید خود خواهد بود.
گیلس گفت: "به نظر من زمان تغییر موضع ما رسیده است. ما آن را امتحان میکنیم و با این برند تجربه میکنیم. بخشی ارائه نشده از محصولات در نمایندگیهای فروش ما هستند که نمایندگیها معتقدند کرایسلر میتواند مسئولیت آنها را بر عهده بگیرد بنابراین ما در مسیر تجربه قرار داریم. "
اگرچه کرایسلر در ابتدا تصمیم داشت تا سال ۲۰۲۸ تمام برقی شود، اما اکنون چنین تصمیمی ندارد. گیلس گفت خط تولید جدید این برند بر اساس پلتفرمهای STLA مدیوم و STLA لارج خواهد بود که هر دو از نیرومحرکههای احتراقی، هیبریدی و برقی پشتیبانی میکنند. STLA مدیوم اکنون در محصولات اروپایی همچون پژو ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸، اوپل گرندلند، سیتروئن C۵ ایرکراس و جیپ کامپس ۲۰۲۶ به کار میرود. STLA لارج نیز در دوج چارجر، جیپ واگنیر S و ریکون و چروکی جدید به کار میشود.
کرایسلر در نهایت یک استودیوی طراحی جدید نیز دارد تا خودروهای آینده اش را طراحی کند که یکی از آنها میتواند سدانی الهام گرفته از کانسپت Halcyon باشد.
ارسال نظر