
به گزارش کارنا، در حالی که اکثر خودروسازان تنها مجموعهای محدود از گزینههای تریم داخلی و رنگ بدنه را ارائه میدهند، برند لوکس بنتلی ادعا میکند اکنون ۴۶ بیلیون ترکیب برای مشتریانش وجود دارد و سفارشی سازی بیشتر نیز از طریق بخش مولینر این خودروساز قابل انجام است.
در واقع، به هر چیزی که فکر کنید بنتلی میتواند آن را بسازد چنان چه در آخرین محصول سفارشی سازی آن یعنی یک شاسی بلند لوکس بنتایگای صورتی مشخص است.
این بنتایگا EWB آزور که با همکاری مولینر، استودیوی سفارشی سازی و صندلی سازی سفارشی بنتلی ساخته شده است، توسط یک مشتری آمریکایی سفارش داده شده تا رنگ مورد علاقه اش را بازتاب دهد.
علاوه بر رنگ بدنه، این بنتایگای به سبک صورتی باربی به مجموعهای از گزینههای سفارشی سازی همچون تودوزی چرمی با تزئینات شکوفههای گیلاس، کف پاییهای ۱۰۰ درصد پشمی و یک خنک کننده بطری با در شیشهای مجهز شده است.
این مشتری آمریکایی همچنین ویژگی بلک لاین را سفارش داده که شامل دستگیرههای در، لولههای اگزوز، قاب چراغ ها، جلوپنجره زیرین، ریلهای سقف و دریچههای هوایی است که همگی به جای کروم به رنگ مشکی براق درآمدهاند و شیشه ایمنی عقب رنگ شده ظاهر بدنه آن را تکمیل میکند.
این خودرو به عنوان یک مدل با فاصله بیشتر بین دو محور دارای فضای بیشتر برای قرارگیری پا است در حالی که زیر کاپوت آن یک موتور ۴.۰ لیتری بنزینی V۸ با قدرت ۴۰۴ کیلووات و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متر تعبیه شده است.
به گفته بنتلی، بنتایگا مدلی معمول برای سفارشی سازی است و حدود ۷۰ درصد از مشتریان آن حداقل یک ویژگی مولینر را سفارش میدهند. مولینر خدمات حضوری را برای مشتریانی ارائه میدهد که در پی کمیابترین و خاصترین خودروها هستند و معمولا ویژگیها و عناصری را به طور مشترک میسازد که پاسخ گوی سلیقه منحصربهفرد مشتریان باشد.
حتی علاوه بر گزینههای مولینر، مشتریان میتوانند بین ۱۱ گزینه رنگ بدنه استاندارد برای بنتایگا انتخاب داشته باشند و مجموعهای از آپشنهای داخلی نیز برای آن ارائه میشوند.
ارسال نظر