۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
اختصاصی
خودروی نیسان برای 20 ساله ها
به گزارش کارنا ، نیسان به دنبال آن است که یک "خودروی اسپرت برقی کوچکتر" و "کمی مقرون به صرفه تر" تولید کند تا بتواند نظر مشتریانی را در اوایل دهه ۲۰ زندگی خود تامین کند.
کد خبر: ۱۵۹


به گزارش کارنا ، باورش سخت است که ۱۰ سال از زمانی که نیسان این IDx را در نمایشگاه خودروی توکیو به عنوان یک خودروی اسپرت سطح پایه مفهومی با نسخه نیسمو رونمایی کرد، می‌گذرد.

یک دهه بعد، هنوز هیچ نشانه‌ای از نسخه تولیدی وجود ندارد. با این حال، بر اساس بیانیه‌ای که رئیس برنامه ریزی محصول این شرکت، ایوان اسپینوزا منتشر کرده است بارقه امیدی وجود دارد که یک مدل ساب Z به زودی عرضه شود.

به گزارش خبرنگار کارنا ، در مورد اینکه این خودرو چه شکلی خواهد بود، او پیشنهاد کرد که مانند پولسار‌های گذشته، منتظر هاچ بک داغی نباشید ولی باید یک "خودروی اسپرت برقی کوچکتر" و "کمی مقرون به صرفه تر" باشد تا بتواند نظر مشتریانی را در اوایل دهه ۲۰ زندگی خود تامین کند. برای جذب چنین مشتریان جوانی، اسپینوزا گفت که این خودرو باید "هیجان انگیز و جذاب برای رانندگی" باشد در حالی که مشتقات نیسمو را ارائه می‌دهد.

به نظر می‌رسد نیسان رقیب برقی برای خودرو‌هایی مانند تویوتا GR۸۶، سوبارو BRZ و مزدا MX-۵ میاتا می‌خواهد. با این حال، گفتن این کار آسان‌تر از انجام آن است، زیرا عرضه یک خودروی اسپرت سطح پایه به این معنی است که قیمت آن کمتر از ارزان‌ترین Z موجود در ایالات متحده یعنی ۴۳ هزار و ۳۰۵ دلار است.

یک خودروی اسپرت الکتریکی زیر ۴۰ هزار دلار در حال حاضر مانند یک رویا به نظر می‌رسد، با توجه به اینکه حتی ارزان‌ترین GR۸۶ در حال حاضر نزدیک به ۳۰ هزار دلار است.

خودروی نیسان برای 20 ساله ها

ارسال نظر