
به گزارش کارنا، خاویر پژو، مدیر دی اس اعلام کرد جایگزینی برای کوچکترین مدل این برند یعنی ۳ در راه است، اما به راحتی نمیتواند در یک کلاس سنتی طبقه بندی شود.
سوپرمینی DS ۳ که در سال ۲۰۱۸ به عنوان دومین مدل برند تازه مستقل شده دی اس عرضه شد، اکنون آماده نوسازی است.
DS ۳ که پلتفرم و گزینههای نیرومحرکه مشترک با مدلهای هم سایز خود همچون واکسهال موکا، جیپ اونجر و پژو ۲۰۰۸ دارد، نقشی اساسی در کمک به این برند ممتاز فرانسوی استلانتیس برای ثبت حضور خود در بازار اروپا مخصوصا در انگلستان داشته است.
خاویر پژو، اظهار داشت این برند تصمیم دارد یک برند عرضه کننده خودروهای کوچک باقی بماند، اما همچون شاسی بلند- سدان DS N°۸ جدید، جایگزینی برای ۳ احتمالا در میانه کلاسهای سنتی قرار میگیرد تا در کلاسی شلوغتر قرار گیرد و در عین حال پاسخ گوی نیازهای متفاوتی باشد.
پژو طی مصاحبهای اظهار داشت: "در کلاسهای خودروی کوچک، متوسط یا بزرگ جایی برای یک خودروی ممتاز وجود دارد، اما فکر میکنم اگر بتوانیم باید در چند کلاس جدید نیز سرمایه گذاری کنیم. در کلاسهای مختلف برای مدلهای ممتاز جایی وجود دارد. "
وی جزئیات دقیق برنامههای دی اس برای این مدل پایه جدید را اعلام نکرد، اما مدیر محصول دی اس، آدری آمار، اظهار داشت خاویر پژو همیشه از او میخواهد کانسپت جدیدی برای خودروهای جدید خلق کند و احتمالا مدلهای آینده در قرارگیری در میانه کلاسهای مختلف از N°۸ پیروی خواهند کرد.
آمار افزود N°۴ که رقیب مدلهایی همچون آئودی A۳ و بیام و سری ۱ است از نیم رخ الهام گرفته از شاسی بلندها بهره میبرد و آغاز این کلاس بندی جدید است.
آمار گفت: "ما کدهای مختلف کلاسهای مختلف را ترکیب میکنیم تا کانسپتهای جدیدی خلق کنیم. "
ارسال نظر