۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
اختصاصی
آیا بی ام و M۲ CS جدید قدرتمندتر می‌شود؟
گمان می‌رود بی ام و اواخر سال جاری از M۲ CS جدید رونمایی کند که با به روز رسانی‌هایی به منظور ارتقای سواری همراه خواهد بود.
کد خبر: ۵۸۲۶

به گزارش کارنا،گمان می‌رود بی ام و اواخر سال جاری از M۲ CS جدید رونمایی کند که با به روز رسانی‌هایی به منظور ارتقای سواری همراه خواهد بود. بزرگ‌ترین تغییر در این خودرو قدرت بیش‌تر در موتور شش خطی تواین توربوی آن خواهد بود. 

به لطف شایعات منتشر شده از منابعی موثق، قدرت M۲ CS درز کرده است. بر این اساس، گفته می‌شود M۲ CS قدرت ۵۲۵ یا ۵۱۸ اسب بخار خواهد داشت که به طور قابل توجهی بیش‌تر از ۴۷۳ اسب بخاری نسخه استاندارد آن خواهد بود، اما همچنان از مدل‌های بزرگ‌تر M همچون M۳ Competition xDrive با قدرت ۵۲۳ اسب بخار کم‌تر است.

همچنین ادعا می‌شود M۲ CS همچنان ساختار دیفرانسیل عقب خود را حفظ خواهد کرد. اگر قدرت درز کرده برای M۲ CS صحیح باشد، این خودرو می‌تواند قدرتمندترین خودروی دیفرانسیل عقب در خط تولید بی ام و شود.

تولیدی:آیا بی ام و M۲ CS جدید قدرتمندتر می‌شود

البته تمام این اطلاعات فعلا تنها شایعه هستند و اطلاعات یا تایید رسمی در این زمینه منتشر نشده است.

M۲ CS همچون دیگر خودرو‌های برند CS از بی ام و می‌تواند به ویژگی‌هایی همچون سیستم تعلیق مقاوم تر، ترمز‌های بهتر، کابین ساده‌تر و بدنه نسبتا اصلاح شده مجهز شود. هم چنین گمان می‌رود چند رنگ بدنه جدید و همچون M۳ CS و M۴ CS، نوار‌های مسابقه‌ای نیز روی کاپوت این خودرو تعبیه شود.

تولیدی:آیا بی ام و M۲ CS جدید قدرتمندتر می‌شود

ارسال نظر