به گزارش کارنا، این سرمایهگذاری همچنین برای تسریع تولید دو خودروی الکتریکی هوشمند با برند فولکسواگن که در حال حاضر در حال توسعه مشترک با سازنده چینی اکسپنگ هستند، استفاده خواهد شد.
رالف براندشتاتر، رئیس و مدیرعامل گروه فولکس واگن چین، گفت که این شهر به ارائه فناوریها به بازار حدود ۳۰درصد سریعتر کمک میکند، زیرا این خودروساز تولید خودروهای الکتریکی را در آنجا افزایش میدهد.
فولکسواگن تا سال ۲۰۳۰، بیش از ۳۰ مدل خودروی تمام الکتریکی را در بازار چین عرضه خواهد کرد که تولید اولین مدل آن با همکاری اکسپنگ در سال ۲۰۲۶ آغاز شود.
طبق گزارش رویترز، فولکس واگن در اواخر سال ۲۰۲۲عنوان پرفروشترین برند خودرو در چین را به تولیدکننده محلی خودروهای برقی بیوایدی واگذار کرد.
منبع: دنیای اقتصاد
ارسال نظر