۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
اختصاصی
مدل ۲۰۲۵ مرسدس AMG GT ۶۳ Pro رونمایی شد + عکس
مرسدس AMG GT ۶۳ Pro ۴Matic پلاس مدل ۲۰۲۵ در فستیوال سرعت گودوود ۲۰۲۴ رونمایی شد.
کد خبر: ۴۸۸۲

به گزارش کارنا،عبارت Pro در نام این خودرو اشاره‌ای به جایگزین کوچک‌تر و سطح پایین تری برای GT R Pro دارد.

زیر کاپوت این خودرو یک موتور دست ساز ۴.۰ لیتری تواین توربو V۸ با قدرت ۶۰۳ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متر تعبیه شده است که به ترتیبقدرت و گشتاور ۲۶ اسب بخار و ۵۰ نیوتون متر بیش‌تر از همتای این مدل دارد. شتاب صفر تا صد این خودرو همچون همتای آن ۳.۱ ثانیه است، اما مرسدس ادعا می‌کند شتاب صفر تا ۲۰۰ آن نیم ثانیه کم‌تر است.

این خودرو همچنان سریع‌ترین مدل در خانواده خود نیست چرا که این لقب متعلق به AMG GT ۶۳ S E پرفورمانس PHEV با شتاب صفر تا صد ۲.۷ ثانیه است.

تولیدی:مدل ۲۰۲۵ مرسدس AMG GT ۶۳ Pro رونمایی شد

برای خودرویی که برای پیست در نظر گرفته شده، خنک سازی مساله‌ای مهم است و این امر در Pro مدنظر قرار گرفته است. AMG مدار‌های خنک کننده این خودرو را تقویت کرده و روی گلگیر‌های جلوی آن دریچه‌های هوا و دریچه‌های هوای عقب برای دیفرانسیل‌ها تعبیه کرده است که همگی با پمپ آب برقی کنترل می‌شوند.

 

در ساخت مرسدس AMG GT ۶۳ Pro ۴Matic پلاس تمرکز ویژه‌ای روی ایرودینامیک خودرو شده است. قسمت جلوی این خودرو با بادشکن‌های فیبر کربنی در اطراف هواکش‌های کناری تغییر یافته است.

بسته ارتقایی ایرودینامیک AMG که به صورت استاندارد در AMG GT ۶۳ ارائه می‌شود به همراه سیستم کنترل هوای زیر بدنه و باله عقب ثابت نیز در این خودرو ارائه می‌شود.ترمز‌های سرامیک کربنی به همراه دیسک‌های ۱۶.۵ اینچی به صورت استاندارد در این مدل ارائه می‌شوند. هم چنین رینگ‌های ۲۱ اینچی آلیاژی با رنگ خاکستری مات Himalaya و تایر‌های تابستانی Pilot Sport ۵ میشلین نیز برای این خودرو ارائه می‌شوند.

تایر‌های Pilot اسپرت کاپ ۲ R میشلین نیز برای استفاده در پیست بدون هزینه مازاد برای این خودرو عرضه می‌شوند.

تولیدی:مدل ۲۰۲۵ مرسدس AMG GT ۶۳ Pro رونمایی شد
 

ارسال نظر