۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
اختصاصی
میباخ روی نسخه‌ای از مرسدس SL کار می‌کند
میباخ اخیرا با طیف مدل‌های سطح بالای مرسدس همچون GLS، کلاس S و EQS سرگرم بوده، اما به زودی توجه خود را به SL معطوف خواهد ساخت که به تازگی برای اولین بار در حال تست دیده شده است.
کد خبر: ۵۶۰۱

به گزارش کارنا، مرسدس AMG اوایل سال جاری با پیوراسپید کانسپت ایده‌ای از شروع سری مدل‌های فوق خاص جدید Mythos را ارائه کرد. البته می‌توان تایید کرد که میباخ SL بخشی از برند Mythos نخواهد بود چرا که تصویر تیزر اصلی سری مدل‌های Mythos، نیم رخی شبیه به اسپیدستر با برآمدگی‌هایی با قابلیت تنظیم در پشت کابین را نشان می‌دادند. با توجه به این تصاویر درز کرده می‌توان دید که میباخ روی بدنه استاندارد SL کار می‌کند.

البته لازم به ذکر است که میباخ SL خیلی ظاهر و حس ممتازی نخواهد داشت. علیرغم پوشش استتاری روی این خودروی درز کرده می‌توان تشخیص داد که عناصر طراحی سنتی میباخ همچون رینگ‌های چند پره، جلوپنجره بزرگ‌تر و لوله اگزوز برجسته‌تر برای آن تعبیه خواهد شد. گمان می‌رود یک سپر جلوی تغییر یافته و هواکش‌های کناری نیز به همراه نشان برجسته میباخ روی کاپوت، برای این خودرو تعبیه شود.

تولیدی:میباخ روی نسخه‌ای از مرسدس SL کار می‌کند

هیچ پورت شارژی در پشت این نمونه اولیه دیده نمی‌شود بنابراین گمان نمی‌رود میباخ SL با سیستم هیبریدی شارژی مرسدس AMG SL ۶۳‌ای پرفورمانس ارائه شود. در عوض، می‌توان انتظار داشت یک موتور تواین توربوشارژ ۴.۰ لیتری V۸ با قدرت ۵۷۷ اسب بخار برای آن ارائه شود.

تولیدی:میباخ روی نسخه‌ای از مرسدس SL کار می‌کند

ارسال نظر