۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
اختصاصی
پورشه دو مدل جدید را برای ماکان معرفی کرد
پورشه اوایل سال جاری سرانجام از ماکان تمام برقی با دو نسخه ماکان ۴ و ماکان توربوی ۶۳۰ اسب بخاری رونمایی کرد.
کد خبر: ۴۹۸۷

به گزارش کارنا، پورشه اوایل سال جاری سرانجام از ماکان تمام برقی با دو نسخه ماکان ۴ و ماکان توربوی ۶۳۰ اسب بخاری رونمایی کرد. اما این دو مدل تنها گزینه‌های مدل این خودرو نبودند و اکنون جا‌های خالی در خط تولید این خودرو با افزودن یک مدل پایه ماکان و یک ماکان ۴S پر شده است.

مدل ماکان جدید قابل توجه‌ترین نسخه نوین این خودرو است چرا که تنها مدل تک موتور دیفرانسیل عقب در این خط تولید است و به گفته پورشه، متمرکز بر بهره وری بالا و طیف حرکتی است. این مدل از موتور محور عقب مشابه ماکان ۴ بهره می‌برد و قدرت‌های ۳۵۵ و ۳۳۵ اسب بخار دارد. بیشینه گشتاور این خودرو ۵۶۲ نیوتون متر و شتاب صفر تا صد آن ۵.۷ ثانیه است.

تولیدی:پورشه دو مدل جدید را برای ماکان معرفی کرد

بیشینه سرعت این مدل ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت و ۱۱۰ کیلوگرم سبک‌تر از ماکان ۴ است. باطری این خودرو ۱۰۰ کیلووات ساعت و طیف حرکتی آن ۶۴۰ کیلومتر است.

از طرف دیگر، ماکان ۴S در جایگاهی بین مدل‌های ۴ و توربو قرار می‌گیرد و از موتور دوگانه و بردار گشتاور پورشه بهره می‌برد. این خودرو دارای یک موتور عقب جدید و موتور جلوی مشابه مدل‌های ۴ و توربو است که در نتیجه، قدرت‌های ۵۰۹ و ۴۴۲ اسب بخار خواهد داشت. بیشینه گشتاور این مدل ۸۲۰ نیوتون متر و شتاب صفر تا صد آن ۴.۱ ثانیه است و طیف حرکتی ۶۰۵ کیلومتر دارد.

با این به روزرسانی، آپشنی جدید نیز برای تمام مدل‌های ماکان ارائه می‌شود که بسته ارتقایی طراحی آفرود نام دارد و شامل سپر جلوی بازطراحی شده، تزئینات پلاستیکی بیش تر، رینگ‌های طراحی آفرود ۲۱ اینچی و ریل‌های سقف است. رنگ بدنه خاکستری Slate نئوی جدید به همراه طراحی رینگ‌های ۲۰ اینچی نیز برای این خودرو موجود است.

تولیدی:پورشه دو مدل جدید را برای ماکان معرفی کرد

ارسال نظر